Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
[194] |
[195] |
Teraz obróć się do panelu, przy którym stoją Pepita i Długi John. Wciąż operujemy tym samym sposobem wyrażania liczb, gdzie kropka to jeden, a kreska to pięć, czyli przykładowo trzy kropki i kreska to liczba 8, a np. dwie kreski i kropka to liczba 11.
Przed tobą widnieje pięć białych przycisków z następującymi liczbami: 2, 8, 9, 11, 17. Pepita ma przed sobą żółte przyciski z liczbami 2, 3, 11, 14, 17, a Długi John - niebieskie przyciski z następującymi liczbami: 1, 3, 9, 12, 19 [#194] .
Czas wprowadzić odpowiednie liczby jako odpowiedź na pytania z inskrypcji. Ustaw kursor znajdujący się po prawej stronie centralnej części panelu tak, aby wskazywał pierwszy rząd od góry. Naciśnij następujące przyciski: biały 9, żółty 11 i niebieski 19 (wynik = 39 dni).
Teraz przesuń kursor tak, aby wskazywał środkowy rząd, po czym naciśnij następujące przyciski: biały 9, żółty 11, niebieski 12 (wynik = 32 dni).
Przesuń kursor tak, aby wskazywał ostatnie pytanie, czyli dolny rząd. Naciśnij następujące przyciski: biały 2, żółty 2, niebieski 3 (wynik = 7 dni) [#195] .
[196]
Gdy wprowadzisz odpowiednie liczby, twoim oczom ukaże się kolejny panel. Przyjrzyj się dokładnie symbolom umieszczonym na ścianie - musisz je odtworzyć na panelu [#196] .
[197]
Dla ułatwienia ponumerujmy sobie przyciski znajdujące się na panelu tak, jak na obrazku powyżej, czyli od 1 do 6 [#197] .
Naciśnij przyciski w następującej kolejności: 5, 6, 4, 6, 6, 2, 5, 4, 4, 3, 1, 1, 3, 3.
I skarb jest twój! :-)
[198] |
[199] |
Niestety, jeden z węży oplecie się wokół szyi Długiego Johna [#198] , a zatem zanim sięgniesz po swoją nagrodę, uratuj swojego kompana - wyjmij lustro [mirror] i postaw je na podłodze [#199] .
[200]
Po chwili oba skarby :-) - jeden w postaci góry złota, a drugi w postaci Pepity - wpadną ci w ramiona.