Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
[113]
Najpierw wyjmij uszkodzony mechanizm [damaged carriage] (1). W ekwipunku rozdziel sekstant [sextant], wyjęte z niego lusterko [small mirror] połącz z uszkodzonym mechanizmem, po czym umieść mechanizm z powrotem na miejscu (1). Drugi przedmiot, otrzymany z rozdzielenia sekstantu, czyli soczewkę [lens] postaw po lewej stronie (2). W ekwipunku rozdziel czasomierz [marine chronometer] i wyjęty z niego układ [gears] umieść w środkowej, dolnej części skrzyni (3), następnie włóż szklane oko [glass eye] w pusty oczodół czaszki (4) [#113] .
[114]
Teraz przesuwając wskazówkę (5) w odpowiednie strony: w prawo i w lewo, i naciskając małe przyciski z widniejącymi nań strzałkami (6), przesuń oba mechanizmy do takich pozycji, jak na powyższym obrazku. Następnie ustaw lusterka znajdujące się w obu mechanizmach w taki sposób, żeby strumień światła powędrował w kierunkach widocznych na obrazku [#114] .
[115] |
[116] |
Wyjmij ze skrzyni skarb [treasure] oraz pokrętło [bar] [#115] . Następnie odczytaj słowa wyryte we wnętrzu skrzyni - to kolejny fragment zagadki Długiego Johna [#116] . Zanim stąd odejdziesz, weź jeszcze trochę piasku [sand].
[117] |
[118] |
Wróć do kopalni i zamontuj pokrętło [bar] na dużym zbiorniku, po czym przekręć je [#117] . Po chwili drewniane koryto wypełni woda [#118] . Połóż na wodzie model statku [model].
[119] |
[120] |
Model popłynie wzdłuż koryta, a ty przejdź dalej i zabierz z jego masztu pergamin [parchment] - w ten sposób wejdziesz w posiadanie ostatniego kawałka mapy i ostatniego fragmentu zagadki Długiego Johna [#119] . Po chwili pojawi się Pepita - wypytaj ją o wszystko [#120] .