Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
[71] |
[72] |
Po chwili znajdziesz się w miejscu widocznym na powyższym obrazku [#71] . Skieruj się w prawą stronę, a dojdziesz do tajemniczej kamiennej budowli [#72] . Niestety, jakiś potężny ryk zwierzęcia przestraszy cię i uciekniesz z powrotem do Snare Valley.
[73] |
[74] |
Zwróć jeszcze raz uwagę na pułapkę [#73] . Wróć do miejsca widocznego na obrazku powyżej - na kamiennej ławie, która wcześniej była pusta, teraz leżą dwa przedmioty: duży [large disk] i mały dysk [small disk] [#74] - zabierz je i udaj się w lewą stronę.
[75] |
[76] |
Po chwili zauważysz dwa otwory w kamiennej ścianie [#75] . Znalezione przed chwilą dyski pasują tu jak ulał [#76] .
[77] |
[78] |
Zwróć uwagę, że na dużym dysku widnieją symbole zwierząt, a na małym dysku symbole, które nie są niczym innym, jak tylko liczbami w kolejności od 1 do 13, gdzie 1 to pojedyncza kropka, a 13 to dwie kreski i trzy kropki. Teraz obracaj dyskami tak, aby w miejscu, w którym się stykają ze sobą, sąsiadowały następujące symbole: królik i 1, czyli jedna kropka - zauważysz, że brama po prawej stronie uniesie się odrobinę do góry [#77] . Następnie ustaw dyski tak, aby obok siebie znalazły się następujące symbole: najpierw: małpa i 5, czyli jedna kreska, a potem - wąż i 13, czyli dwie kreski i trzy kropki. Brama stanie przed Tobą otworem, a kolejne wersy zagadki zostaną przekreślone [#78] .
[79] |
[80] |
Gdy wejdziesz do góry, powita cię ponownie Kapitan Flint i poinformuje, że właśnie znajdujesz się w miejscu zwanym Hollow Head. Wyjrzyj przez "usta" budowli [#79] . Zabierz ze stołu kolejną paczkę zawiniętą w ceratę [package wrapped in oilcloth] i od razu rozpakuj ją w ekwipunku, a wejdziesz w posiadanie następujących przedmiotów: kadłub miniaturowej łodzi [hull of a miniature boat], przybory żeglarza [sailmakers' kit] oraz maszt [masts] [#80] .
[81] |
[82] |
Podejdź do kolejnego stołu, na którym znajduje się mapa z trzema podstawkami, trzema otworami, a obok leży kolejna figurka [figurine] [#81] . W ekwipunku połącz przybory żeglarza z kawałkiem szmaty [scrap of cloth], a otrzymasz żagiel [sails]. Następnie połącz żagiel z masztem oraz kadłubem miniaturowej łodzi, a stworzysz w ten sposób model statku [model]. Teraz ustaw model na środkowej podstawce i zajmij się rozmieszczeniem figurek - figurkę z szablą postaw na otworze po lewej stronie, tę z hakiem ustaw na środkowym otworze, a figurkę z drewnianą nogą postaw na otworze po prawej stronie [#82] . Gdy wszystkie przedmioty znajdą się na właściwych miejscach, przesuwaj żagle modelu w lewo, do momentu, w którym Kapitan Flint krzyknie "Cała naprzód" [Full speed ahead], po czym odsłoni "oczy" Hollow Head, czyli okna.