Forge and mine cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
[105] |
[106] |
W ekwipunku rozdziel kilof [pick] i otrzymany w ten sposób łom [handspike] umieść w otworze wciągnika, widocznym na obrazku powyżej [#105] . Teraz pchnij łom, a po chwili Pepita znajdzie się z powrotem na powierzchni. Niestety, nie uda ci się z nią porozmawiać - gorączka złapana na bagnach osłabi cię na tyle, że zemdlejesz. Gdy się ockniesz, w pobliżu nie będzie już Pepity. Zanim udasz się na jej poszukiwania, zabierz łom [handspike] oraz wciągnik [tackle]. Skieruj się w stronę drewnianego płotu [#106] .
[107] |
[108] |
Ktoś przybił do niego jedną ze stron dziennika pokładowego - przeczytaj ją, a dowiesz się, jak wyleczyć się z gorączki złapanej na bagnach [#107] . Teraz wespnij się po drabinie, zawieszonej na płocie, i spójrz na drzewo - w korze wyryto serduszko, a w nie wpisano inicjały P+J (mhhhm, ciekawe... :-) [#108] . Wyjmij nóź [knife] i odetnij kawałek kory [piece of bark shaped like a heart].
[109] |
[110] |
Następnie nabierz trochę świeżej wody do hełmu [helmet full of fresh water] [#109] . Teraz udaj się do kuźni. Weź opał [fule] (znajdziesz go po prawej stronie paleniska) i połóż go w stosownym miejscu. Rozpal ogień przy użyciu zapalniczki [lighter], wyjmij hełm ze świeżą wodą i umieść do na ogniu, po chwili będzie już trzymać hełm z gotującą się wodą [hełm full of boiling water] [#110] . W ekwipunku połącz hełm z kawałkiem kory - wypijesz przyrządzoną w ten sposób herbatę i wrócisz do zdrowia.
[111] |
[112] |
Czas odkopać skarb, a zatem wróć do miejsca oznaczonego krzyżykiem. Napraw kilof - w ekwipunku połącz łom [handspike] z górną częścią kilofa [pick head] - i użyj go na miejscu z krzyżykiem. Po chwili twoim oczom ukaże się skrzynia - otwórz ją [#111] . Zanim dostaniesz się do skarbu, musisz uporać się z kolejną zagadką [#112] .