Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
[147] |
[148] |
Wlej metal do formy [#147] , odstaw tygiel i szczypce, następnie podnieś formę i wysyp jej zawartość z powrotem do drewnianego koryta [#148] .
[149] |
[150] |
Weź kulę armatnią [cannonball] [#149] . Teraz w ekwipunku połącz pojemnik na wodę [perforated waterskin] z tubami [tubes], a wejdziesz w posiadanie dziwnego przyrządu. Wyjmij tubę z miecha i odłóż ją na miejsce, a zamiast niej teraz zamontuj ten dziwny przyrząd [#150] .
[151] |
[152] |
Pociągnij za rączkę, a po chwili okaże się, że właśnie stworzyłeś aparat do nurkowania - oczywiście, weź go [#151] . Teraz udaj się do fortu [#152] .
[153] |
[154] |
Włóż kulę [cannonball] do armaty, następnie pchnij łom [handspike], po czym wyjmij go i włóż do ekwipunku [#153] . Pociągnij za liny leżące na podłodze - okno zostanie otwarte, a armata przesunie się do przodu [#154] .
[155] |
[156] |
Wyjmij pakuły [oakum] i umieść je w przedmiocie [linstock] zawieszonym na palu po lewej stronie armaty [#155] . Następnie podpal knot zapalniczką [lighter] i przy jego użyciu odpal armatę [#156] . Zanim opuścisz chatkę, wyjmij pusty róg [empty powder horn] i nasyp do niego trochę prochu z beczki.