Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

[147] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[147]

[148] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[148]

Wlej metal do formy [#147] , odstaw tygiel i szczypce, następnie podnieś formę i wysyp jej zawartość z powrotem do drewnianego koryta [#148] .

[149] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[149]

[150] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[150]

Weź kulę armatnią [cannonball] [#149] . Teraz w ekwipunku połącz pojemnik na wodę [perforated waterskin] z tubami [tubes], a wejdziesz w posiadanie dziwnego przyrządu. Wyjmij tubę z miecha i odłóż ją na miejsce, a zamiast niej teraz zamontuj ten dziwny przyrząd [#150] .

[151] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[151]

[152] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[152]

Pociągnij za rączkę, a po chwili okaże się, że właśnie stworzyłeś aparat do nurkowania - oczywiście, weź go [#151] . Teraz udaj się do fortu [#152] .

[153] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[153]

[154] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[154]

Włóż kulę [cannonball] do armaty, następnie pchnij łom [handspike], po czym wyjmij go i włóż do ekwipunku [#153] . Pociągnij za liny leżące na podłodze - okno zostanie otwarte, a armata przesunie się do przodu [#154] .

[155] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[155]

[156] - Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[156]

Wyjmij pakuły [oakum] i umieść je w przedmiocie [linstock] zawieszonym na palu po lewej stronie armaty [#155] . Następnie podpal knot zapalniczką [lighter] i przy jego użyciu odpal armatę [#156] . Zanim opuścisz chatkę, wyjmij pusty róg [empty powder horn] i nasyp do niego trochę prochu z beczki.