Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona Hunted: Kuźnia Demona poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Sekcja 3.4: Zagadka w świątyni
Po przejściu przez wrota trafimy do dużego pomieszczenia z fontannami [1], znajdziemy w nim portal serafiny, kamień zmiany bohatera oraz kompletny kryształ. Następnie trafimy do pomieszczenia z ogromną belką [2], pod którą biegnie łańcuch częściowo nawinięty na drewniane koło z korbą.
W pierwszej kolejności pozbywamy się gruzu leżącego na łańcuchu [1], dokonujemy tego detonując bomby znajdujące się w jego pobliżu. Następnie napinamy łańcuch przy pomocy drewnianego koła. Teraz naszym zadaniem jest wejść na kładkę bohaterami tak by ją zrównoważyć [2]. Gdy już to osiągniemy musimy z niej równocześnie zejść.
Dostaniemy się w ten sposób na wyższy poziom z kolejną równoważnią [1], ją również możemy wykorzystać podobnie jak poprzednio. Zanim jednak opuścimy ten teren, należy odnaleźć zwłoki [2] znajdujące się po lewej stronie tuż przed korytarzem prowadzącym do wrót wyjściowych. Duch poprosi nas o zabicie czterech wron w zamian za otwarcie drogi do skarbu.
Pierwszą wronę znajdziemy na kamiennym filarze w pobliżu zwłok [1]. Druga siedzi na schodach znajdujących się po prawej stronie tuż przed korytarzem prowadzącym do wyjścia [2].
Trzecia wrona siedzi blisko końca równoważni, na niedostępnym kawałku kamiennej półki [1]. Czwartą znajdziemy na kompletnie wyschniętym drzewie [2] rosnącym przy zejściu na niższy poziom.
Po zabiciu ostatniej wrony wracamy do zwłok i dowiadujemy się, że świątynny skarb znajduje się w połowie długich schodów prowadzących do wyjścia. Aby się do niego dostać Caddoc musi przesunąć ścianę [1], znajdziemy za nią złoto oraz smoczą łzę. Po przejściu przez korytarz z pełzakami obejrzymy cut-scenke i staniemy do walki z Minotaurem [2]. Jest on niezwykle wytrzymały i posiada dwa ataki, na które należy szczególnie uważać. W zwarciu, od czasu do czasu będzie wykonywał potężne uderzenie sygnalizowane długim i powolnym zamachem. Cios ten jest na tyle silny, że nie da się go zablokować. Drugą charakterystyczna umiejętnością Minotaura jest szarża wykonywana, gdy jego cel znajduje się w znacznej odległości. Tego ciosu również da się i należy unikać. Najskuteczniejszą umiejętnością przeciwko Minotaurom okaże się mistyczna strzała E'lary.
Po walce przeszukujemy okolice i podchodzimy do białej poświaty, z której wyłoni się Serafina. Gdy skończymy z nią rozmawiać staniemy do walki z pełzakami, Wargarami i Minotaurami [1]. Pełzaki należy eliminować na bieżąco szybko giną i szybko biegają, więc nie ma sensu przed nimi uciekać. Caddoc powinien trzymać Minotaura w zwarciu, podczas gdy E'lara będzie eliminować Wargarów. Gdy tylko nadarza się okazja powinniśmy zabijać największych przeciwników używając wzmocnienia, czarów i umiejętności specjalnych. Po skończonej bitwie przeszukujemy ciała poległy i przechodzimy przez otwarte wrota [2] do pomieszczenia z kamieniem zmiany bohatera i portalem serafiny.
Sekcja 3.5: Pochyła świątynia
Na końcu korytarza, w którym odpadają fragmenty podłoża odnajdziemy zwłoki [1] i ruszymy dalej mijając kilka stojaków z bronią, mamy przy nich duża szanse na znalezienie całkiem potężnego oręża. Za drzwiami obejrzymy transport więźniów łodziami i będziemy mieli okazje postrzelać z katapult do Minotaurów [2]. Po walce przeszukujemy okolice i przechodzimy przez wrota w kształcie koła zębatego.
Wędrując niewielkim kanionem odnajdziemy zwłoki i wysoką trawę [1], za którą natrafimy na kilka złotych monet oraz kolejne zwłoki. Dostarczą nam one informacji na temat Minotaurów. Gdy wejdziemy na otwarty teren wpadniemy w pułapkę, a naszym zadaniem będzie obrona wzgórza ze srebrną mazią [2]. Czekać nas będzie niezwykle trudne starcie, po kilku falach zwykłych Wargarów zaczną wychodzić fanatycy, zainfekowani i Minotaury. Jeżeli wokół podestu z magiczną substancją zacznie się robić tłoczno należy przenieść się na niższy teren, gdzie łatwiej będzie unikać ataków przeciwników. Największe zagrożenie stanowi połączenie zainfekowanych i Minotaurów. Ich ataki mogą rzucać naszych bohaterów pod ściany i w ciasne zaułki, gdzie mogą zostać zmasakrowani. Ważne jest by obserwować pole walki i korzystać z pozostawionych przez poległych fiolek, tarcz i strzał.
Sekcja 3.6: Doki
Po batalii dojdziemy do otwartego przejścia, w którym można znaleźć kamień zmiany bohatera oraz portal serafiny. Koło tego pierwszego wisi tablica z zagadką, a zaraz za nią znajduje się głowa, której oczy i usta zapalą się po stanięciu na pobliskiej kamiennej płycie [1], zdobędziemy w ten sposób ogień do podpalenie pięciu innych głów, które znajdziemy na drodze do portalu. Trzy znajdują się po prawej stronie i dwie po lewej [2]. Zapalamy je w następującej kolejności: pierwsza z prawej, pierwsza z lewej, trzecia z prawej, druga z lewej i druga z prawej. Światło tej ostatniej ukierunkowane jest mniej więcej na ścianę, którą może przesunąć Caddoc. W sekretnym pomieszczeniu znajdziemy złoto, kryształ oraz zwłoki.
W lokacji tej natrafimy również na bramę zabarykadowaną deskami [1], po ich zniszczeniu zejdziemy do krypty by poszukać dodatkowych skarbów. Gdy dojdziemy do rozwidlenia możemy iść w lewo do zamkniętego kratą tunelu lub skręcić w prawo do korytarza, na którego końcu leżą zwłoki [2].
Znajdziemy w tym korytarzu również dwie odnogi, jedna prowadzi w dół do zalanego tunelu [1], a druga w górę do pomieszczenia z księgą [2]. Po rozmowie z duchem zwłok udajemy się do księgi i czytamy zagadkę w niej zawartą. Następnie przesuwamy ścianę (za podestem z książką) i wyciągamy klucz z drewnianego kufra.
Tak wyposażeni wracamy do pierwszego rozwidlenia i skręcamy w lewo do kraty [1]. Po jej otwarciu znajdziemy się w pomieszczeniu ze strumieniem wody lejącej się z kamiennej głowy. Na wprost fontanny znajduje się krótka jaskinia. Na jej końcu odnajdujemy korbę [2] i kręcimy nią by odciąć dopływ wody do kamiennej głowy.
Wychodzimy z jaskini i po drewnianym mostku idziemy w lewo do bramy, koło której pali się kilka drewienek [1]. Odpalamy od nich strzały i podpalamy niewielką łódkę [2], na którą niedawno lała się woda. Po wysłuchaniu kolejnej zagadki ruszamy przez nowo otwarte przejście z zapalona strzałą.
Dojdziemy do dołu z palami, aby przez niego przejść należy rozpalić światło na końcu tunelu. Robimy to strzelając zapaloną strzałą nad postument z korbą [1]. Istnieje duża szansa, że nam to nie wyjdzie (jeżeli to gracz steruje E'larą), gdyż na końcu tunelu nic nie widać. W takiej sytuacji można cofnąć się i zmienić bohatera lub spróbować wycelować na ślepo. Najechanie celownikiem na właściwy cel zostanie zasygnalizowane przez zmianę jego koloru, należy tylko pamiętać by mieć ze sobą zapaloną strzałę. Po rozpaleniu ognia na końcu korytarza, po naszej prawej stronie pojawi się przełącznik, na którym ustawiamy jednego z naszych bohaterów [2], a drugim przechodzimy po rozłożonym moście.
Po drugiej stronie przepaści zabijamy kilku nieumarłych i kręcimy korbą wystającą z postumentu, obniżymy w ten sposób poziom wody w katakumbach. W tym pomieszczeniu na ścianach wiszą zdobione zasłony, które można spalić [1] by odkryć sekretne pokoje. Znajdziemy w nich magiczny oręż, kryształ oraz złoto. Udamy się teraz do zalanego tunelu znajdującego się blisko zejścia do krypty, dzięki temu że poziom wody się obniżył będziemy mogli nim przejść [2]. Należy jednak uważać na wzmocnionego szkieleta chodzącego po pokoju z księgą.
Na końcu krętych schodów znajdziemy wąską szczelinę. Przeciskamy się nią do tunelu zakończonego dwoma kryształami, magicznym orężem i skrzynią ze złotem [1]. Gdy będziemy próbowali zebrać łupy zaatakuje nas wielki pająk, po tym zdarzeniu zabieramy co nasze i ruszamy wydrążonym tunelem za bestią [2]. Dojdziemy tak do krętych drewnianych schodów, na szczycie których odnajdziemy kompletny kryształ oraz tunel zakończony drzwiami prowadzącymi z powrotem na główny szlak.
Ruszamy do doków przez wrota przy portalu serafiny. Po krótkiej cut-scence zaatakowani zostaniemy przez Harridan, demona władającego żywą laską [1]. Potyczka nie jest zbyt trudna, umiejętnością przeciwnika na którą należy zwrócić szczególną uwagę jest przywołanie kilku strzelających lasek [2]. W takiej sytuacji przestajemy skupiać się na demonie i oczyszczamy teren z kijów, po czym znów skupiamy się na głównym przeciwniku. Stosujemy wtedy dobrze znaną zasadę, gdy jeden bohater obrywa to ucieka lub blokuje, a drugi skupia się na zadawaniu obrażeń. Po walce wyruszymy do płonącego miasta.