Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.1-3.3) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona Hunted: Kuźnia Demona poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Rozdział 3: Puszcza Govad
Sekcja 3.1: Mosty
W końcu wyjdziemy z mrocznych podziemi na światło dzienne i zobaczymy jeńców transportowanych mostami zwisającymi nad przepaścią [1]. Po przejściu przez pierwszy most zobaczymy egzekucje jednego z ludzi i staniemy do walki z grupką nadziemnych Wargarów. W miejscu, gdzie dokonano zabójstwa odnajdziemy jeńca [2] i uwolnimy go, po czym przekroczymy ostatni most prowadzący do puszczy.
Przejdziemy pod konarem drzewa i znajdziemy kamień zmiany bohatera oraz portal serafiny. Nieopodal uwolnimy kolejnego jeńca [1], a następnie zeskoczy pomiędzy niewielkie mury, gdzie zabijemy kilku Wargarów. Po prawej stronie znajduje się wysoka trawa [2], którą można wyciąć w celu zebrania złota i oręża.
Po przekroczeniu pierwszego muru trafimy na arenę, która wypełni się wojownikami i kusznikami. Po zabiciu kilku wrogów do walki przyłączy się również zainfekowany mogący wskrzeszać pokonanych wcześniej przeciwników. Po walce przechodzimy przez dziurę w murze [1] i lądujemy na kolejnym polu bitwy. Walka okaże się trudniejsza niż poprzednio, a i sam plac wydaje się dawać przewagę liczebniejszym przeciwnikom. Ostatnim wrogiem będzie wojownik, który wybiegnie na nas przez bramę [2]. Potyczki w puszczy są trudniejsze niż w podziemiach, zwłaszcza jeżeli nie posiadamy przyzwoitego oręża. Zainfekowane Wargary ciskające kulami ognia staną się częstym uczestnikiem bitew. Nie są oni już tak znacząco wytrzymalsi od reszty przeciwników, przez co nie ma powodu, dla którego powinniśmy ich zostawiać na sam koniec zwłaszcza, że ich ataki są bardzo niebezpieczne.
Gdy pozbieramy przedmioty pozostawione przez pokonanych ruszymy przez bramę, za którą spotkamy żołnierza. Po krótkiej rozmowie należy rozejrzeć się po okolicy, zauważymy wysoką trawę, za którą odnajdziemy zwłoki i niewielki pomost ozdobiony bombą [1], po jej detonacji spadnie kładka prowadząca do zakątka z kryształem i złotem [2].
Przechodząc przez wrota rozpoczniemy serie starć, z których część będziemy prowadzili pod ciężkim ostrzałem. Wybuchy nie zadają szczególnie dużych obrażeń, ale powalają naszych bohaterów skutecznie przeszkadzając im w walce. Po przedarciu się przez pierwszy plac i korytarz miedzy murami otworzymy wrota. Znajdziemy się na placu z katapultą, aby ja przejąć należy prześlizgnąć się do wieży stojącej po prawej stronie [1]. Dostaniemy się nią na pozycje katapulty, pozbywamy się jej operatora i sami zasiadamy za sterami. Gdy już wykończymy pozostałych przeciwników niszczymy gruzowisko zasłaniające przejście [2]. Po krótkiej cut-scence ruszamy w głąb puszczy.
Sekcja 3.2: Zejście
Znajdziemy się w cichej jaskini porośniętej kolorową roślinnością i zawierającej portal serafiny oraz kamień zmiany bohatera. Niedaleko portalu znajduje się krótki tunel, w którym znajdziemy fragment kryształu [1]. Zaraz po tym jak miniemy obłąkaną kobietę i wyjdziemy z jaskini należy skręcić w prawo by odnaleźć kolejne zwłoki [2].
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie