Rozdział 2- Lochy Dyfed (sekcje 2.1-2.2) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona Hunted: Kuźnia Demona poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Rozdział 2: Lochy Dyfed
Sekcja 2.1: Studnia smutku
Nasi bohaterowie lądują w okrągłym pomieszczeniu, znajdziemy w nim drewnianą ściankę [1], którą można rozbić i uzbroić się w to co za nią znajdziemy. Wyjście z pomieszczenia znajdziemy przeciskając się przez wąska szczelinę [2], z której wylecą nietoperze. Dostaniemy się do kamienia zmiany bohatera oraz korytarzy lochów.
Natrafimy na jeńca wiszącego za częściowo zniszczoną ścianą [1], uwalniamy go i ruszamy w dalszą drogę. Natkniemy się na dwóch Wargarów, a po nich na zwłoki [2], które wyjawią nam tajemnice ukrytego skarbu, oczywiście w formie zagadki.
Przejdziemy koło uwolnionego wcześniej jeńca i natkniemy się na transport więźniów [1] i kilku przeciwników, których możemy spokojnie zestrzelić z naszej pozycji. Dalej znajdziemy nietypowy koksownik, z które nieustannie sypią się iskry [2], należy pod nim stanąć a następnie przesunąć ścianę na końcu korytarza.
Po przeszukaniu ukrytego pomieszczenia otwieramy pobliskie drzwi i stajemy do walki z Wargarami [1]. Wrogów jest dosyć sporo i będą próbowali nas zajść od tyłu, dlatego należy zachować szczególna ostrożność pozbawiając życia kolejnych przeciwników. Gdy padnie ostatni otworzą się wrota [2] do pomieszczenia, przez które transportowani byli więźniowie, zanim przez nie przejdziemy przeszukajmy okolice i pozbierajmy łupy z zabitych.
W następnym pomieszczeniu czeka na nas walka, której zwieńczeniem jest wzmocniony Wargar uzbrojony w dwie bronie [1], mimo iż nie blokuje on ciosów to i tak jest niezwykle groźny. Przeszukując tą komnatę natrafimy na zwłoki [2], których ducha można przywołać oraz na trzy pomieszczenia znajdujące się za drewnianymi drzwiami.
Za drzwiami po lewej stronie areny będzie czekał na nas ciężko zbrojny wojownik oraz kryształ i magiczna broń. Za drzwiami, nad wyjściem po prawej, znajdziemy skrzynie ze złotem oraz koksownik [1], rozpalmy w nim strzałę i udajmy się otworzyć ostatnie zaryglowane drzwi. Zaraz obok nich po lewej znajduje się szczelina, przez którą widać zgaszony koksownik. Wykorzystajmy nasze podpalone strzały do rozpalenia go [2], dzięki temu będziemy mogli otworzyć drzwi i zabrać kryształ oraz magiczny oręż.
Po wyjściu z areny trafimy do wąskich korytarzy i dojdziemy do rozstaju [1], rozpalamy strzałę w pobliskim koksowniku i udajmy się w prawo do ciemnego korytarza. Na jego końcu odnajdziemy zagubioną kobietę oraz fragment kryształu. Zawracamy i udajemy się tym razem w lewo. Odnajdziemy kolejne zwłoki [2] i rzucimy okiem w ciemność.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie