Hogwarts Legacy: Zajęcia z zaklęć (Charms Class) Hogwarts Legacy poradnik, solucja
Nasza solucja do gry Hogwarts Legacy dotyczy głównego questu Zajęcia z zaklęć – to jedna z lekcji w Hogwarcie. Z opisu przejścia dowiecie się jak odblokować zaklęcie Accio (przyciąganie obiektów) oraz jak wygrać pojedynek z Natsai na Korcie Przywoływaczy (Summoner’s Court).
Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2023
Jedna z początkowych głównych misji gry Dziedzictwo Hogwartu to Zajęcia z zaklęć (Charms Class). Opis przejścia z naszego poradnika informuje jak rozpocząć zajęcia w klasie, jak odblokować zaklęcie Accio oraz jak wygrać pojedynek z Natsai na Korcie Przywoływaczy (Summoner's Court).
- Nagrody za ukończenie questu
- Dotarcie do klasy Zaklęć (Go to Charms Class)
- Trening z użycia zaklęcia Accio
- Pokonanie Natsai w zawodach
Nagrody za ukończenie questu
- XP;
- odblokowanie zaklęcia Accio - jest to czar przywołujący, który pozwala na przyciąganie przedmiotów do siebie.
Dotarcie do klasy Zaklęć (Go to Charms Class)
Musicie dotrzeć do klasy, w której prowadzone są zajęcia profesora Ronena (może Was tam doprowadzić zaczarowany kompas) - ustawcie się w okręgu i potwierdźcie udział w lekcji.
Trening z użycia zaklęcia Accio
W trakcie lekcji nauczycie się zaklęcia Accio - zaliczcie poznaną mini-grę z podążania kursorem po widocznej na ekranie trasie (po drodze wciskajcie przycisk X / A).
Akcja przeniesie się na zewnątrz do Kortu Przywoływaczy (Summoner's Court). Możecie tu przetestować czar. Accio trzeba wybierać z z zestawu zaklęć szybkiego wyboru - przytrzymajcie przycisk zestawu zaklęć (R2 / prawy trigger na padzie) i wciśnijcie przycisk aktywacji Accio (Kwadrat / X na padzie). Zwracajcie się w stronę kul i przyciągajcie je w stronę bohatera. Wyłączenie Accio spowoduje, że kula zacznie zwalniać.
Pokonanie Natsai w zawodach
Do zaliczenia są 2 rundy w zawodach przyciągania kul - Waszą przeciwniczką będzie Natsai. Wygra ten uczeń, który po przyciągnięciu wszystkich 3 kul będzie miał więcej punktów. Oto ważne porady:
- Przyciągajcie tylko niebieskie kule, tzn. te Waszej postaci.
- Przyciąganie przerywajcie, gdy kula jest w połowie pomarańczowego pola 20 punktów. Powinna ona dzięki temu zwolnić i zatrzymać się po dotarciu do niebieskiego pola 50 punktów.
- Jeśli za późno wyłączyliście Accio, to kula spadnie z pola gry i nie zdobędziecie żadnych punktów.
- Jeśli Waszą kulę zasłania Wam czerwona kula Natsai, to ustawcie się pod innym kątem i dopiero wtedy załączcie Accio.
W drugiej rundzie pojawią się ruchome przeszkody, ale reszta zasad gry pozostaje bez zmian. Nie śpieszcie się z aktywacją zaklęcia. Przyciąganie rozpocznijcie tuż po tym jak trasę przeciągania miną przeszkody, dzięki czemu kula nie powinna zderzyć się z żadną z nich. Tak jak wcześniej wyłączajcie Accio po dotarciu kuli do środka pomarańczowego pola.
Nie ma niestety żadnej specjalnej nagrody za pokonanie Natsai (oprócz otrzymania gratulacji od profesora).
Powróćcie do klasy. Możecie odbyć dłuższą rozmowę z Natsai lub szybko ją zakończyć. Porozmawiajcie też z profesorem Ronenem.