Hogwarts Legacy: Tętniące źródła starożytnej energii (Ancient Magic Hotspots) część 2 Hogwarts Legacy poradnik, solucja
Grając w Dziedzictwo Hogwartu natraficie na 20 tętniących źródeł starożytnej energii (Ancient Magic Hotspots). Na tej stronie przeczytacie jak otrzymać dodatkowe paski starożytnej magii (Ancient Magic).
Ostatnia aktualizacja: 24 marca 2023
Z naszego poradnika do Hogwarts Legacy dowiecie się jak zebrać wszystkie tętniące źródła starożytnej energii (Ancient Magic Hotspots) w Highlandach (Highlands). Nasze wskazówki pomogą Wam rozwiązać wszystkie zagadki środowiskowe i odnaleźć ślady starożytnej magii (Ancient Magic).
Na tej stronie znajdziecie 10 źródeł (hotspots), pozostałą część zamieściliśmy na: Tętniące źródła starożytnej energii (Ancient Magic Hotspots) część 1.
- Jak zbierać źródła starożytnej energii (Ancient Magic Hotspots)?
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #11
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #12
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #13
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #14
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #15
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #16
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #17
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #18
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #19
- Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #20
Jak zbierać źródła starożytnej energii (Ancient Magic Hotspots)?
W Hogwarts Legacy znajdziecie 20 źródeł starożytnej energii (Ancient Macig Hotspots). Gdy będziecie przelatywać lub przechodzić obok jednego z tych miejsc, na mapie świata oraz na minimapie pojawi się ikona źródeł (hotspot).
Zbieranie źródeł starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) zwiększy ilość pasków starożytnej magii (Ancient Magic) Waszej postaci.
Gracz otrzyma po 1 dodatkowym pasku po ukończeniu:
- 2 źródeł (hotspots),
- 6 źródeł (hotspots),
- 12 źródeł (hotspots).
Dzięki temu, Wasza postać będzie mogła mieć maksymalnie 4 paski starożytnej magii (Ancient Magic). Po otrzymaniu powiadomienia o ukończonym wyzwaniu, wejdźcie do menu -> wyzwania -> eksploracja i zaakceptujcie nagrodę.
Gdy dotrzecie do źródła starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot), podążajcie za śladami pojawiającymi się na ziemi. Następnie wejdźcie w reakcję ze źródłem (hotspot). Ze źródła wyskoczą 3 niebieskie ślady wskazujące 3 obiekty, które musicie znaleźć.
Przeszukujcie ruiny skanując teren zaklęciem Revelio i pamiętajcie, że do niektórych miejsc będziecie mogli dolecieć na miotle.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #11
Region: Region Feldcroft (Feldcroft Region).
To źródło (hotspot) jest obok obozu Popiełków (Ashwinders). Wyczyśćcie najpierw okolicę ze wszystkich przeciwników.
Pierwszy obiekt będzie na schodach, podnieście go a następnie wskoczcie na miotłę.
Drugi i trzeci obiekt jest w zniszczonym budynku obok namiotu Popiełków (Ashwinders). Wylądujcie na górze, następnie zejdźcie pod drabinie w dół.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #12
Region: Region Feldcroft (Feldcroft Region).
To miejsce jest pilnowane przez dwóch goblinów na poziomi 28.
Wejdźcie po drabinie i podnieście pierwszy obiekt. Wejdźcie wyżej, obejdźcie budynek i usuńcie pnącza, aby dostać się do drugiego obiektu.
Użyjcie zaklęcia Confringo na dźwigu i przeskoczcie na drugą stronę po trzeci obiekt.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #13
Region: Feldcroft Region (Feldcroft Region).
Pierwszy obiekt jest w zniszczonej wieży.
Opuśćcie wieżę i wskoczcie na miotłę. Podlećcie do drugiego obiektu na pobliskich ruinach. Trzeci obiekt jest przy legowisku trolli. Możecie tam podlecieć na miotle i uciec lub zmierzyć się z silnymi przeciwnikami.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #14
Region: Region Feldcroft (Feldcroft Region).
Pierwszy obiekt jest za pnączami. Usuniecie je dowolnym zaklęciem ognia.
Drugi obiekt jest na szczycie ruin.
Trzeci obiekt jest przy wejściu do jaskini i łamigłówce Merlina (Merlin Trial).
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #15
Region: Wybrzeże Kłusowników (Poidsear Coast).
Otwórzcie zamek w drzwiach na poziomie 1 i wejdźcie do środka. Rozwalcie deski blokujące przejście do następnego pomieszczenia i przejdźcie dalej. Zniszczcie blokadę z kamieni zaklęciem Confringo i podnieście pierwszy obiekt.
Przysuńcie skrzynkę w pobliże stołu i unieście ją zaklęciem Levioso. Wejdźcie po skrzynce na wyższy teren zamku. Przejdźcie po deskach i podnieście drugi obiekt.
Skręćcie w lewo, przejdźcie po deskach i wejdźcie po drabinie na strych po trzeci obiekt.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #16
Region: Wybrzeże Kłusowników (Poidsear Coast).
Przejdźcie przez most i podejdźcie do pierwszego budynku. Usuńcie blokadę z desek i wskoczcie do środka. Podnieście wieko od sarkofagu zaklęciem Levioso i przeskoczcie na drugą stronę pokoju po pierwszy obiekt.
Idźcie do drugiego budynku i wejdźcie do środka przez drzwi. Skręćcie w lewo i przejdźcie przez otwór w ścianie do pokoju obok. Usuńcie pnącza zaklęciem ognia i podnieście drugi obiekt.
Wróćcie do poprzedniego pokoju i usuńcie pnącza ze ściany. Użyjcie zaklęcia Accio na uchwycie i przesuńcie skrzynkę w Waszą stronę. Wskoczcie na górę i podnieście trzeci obiekt.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #17
Region: Jezioro Marunweem (Marunweem Lake).
Wskoczcie na miotłę i wylądujcie na drewnianej platformie przy pierwszym obiekcie.
Przeskoczcie na sąsiednią platformę i zaklęciem Accio pociągnijcie za uchwyt przy deskach. Przejdźcie dalej i pokonajcie wszystkie gobliny. Otwórzcie kłódkę w drzwiach na poziomie 3 i podnieście drugi obiekt.
Ostatni obiekt jest nad łódką przy moście.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #18
Region: Jezioro Marunweem (Marunweem Lake).
Wskoczcie na miotłę i podlećcie do pierwszego obiektu.
Przeskanujcie teren i odnajdźcie połamane deski, następnie naprawcie je zaklęciem Reparo. Wyjdźcie na zewnątrz, wskoczcie na miotłę i wylądujcie na platformie na tyłach budynku. Idźcie do przodu i podnieście drugi obiekt.
Wróćcie na najniższe piętro zamku. Trzeci obiekt będzie za bramą. Usuńcie deski zasłaniające mechanizm bramy i otwórzcie ją zaklęciem Depulso.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #19
Region: Dwór Cape (Manor Cape).
Przeskanujcie teren i rozwalcie deski na suficie zaklęciem Accio. Gdy spadnie skrzynka, podnieście ją zaklęciem Levioso i wskoczcie na górę po pierwszy obiekt.
Przejdźcie po deskach na drugą stronę zniszczonej posiadłości i wskoczcie na miotłę. Podlećcie piętro wyżej po drugi obiekt.
Wylądujcie przy drzwiach i otwórzcie zamek na 2 poziomie. Wejdźcie do posągu żaby i przeteleportujcie się do pomieszczenia z trzecim obiektem.
Tętniące źródło starożytnej energii (Ancient Magic Hotspot) #20
Region: Cragcroftshire.
Wejdźcie po schodach i podnieście pierwszy obiekt.
Wskoczcie na miotłę i podlećcie na szczyt wieży po drugi obiekt.
Trzeci obiekt jest przy zewnętrznej ścianie wieży.