Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 "Crystal Falcon" | Fiend's Call poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 6 "Crystal Falcon", Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 12:38

Zadania:

  • wyeliminować wszystkich atakujących nieprzyjaciół
  • uciec w alianckiej latającej łodzi Catalina

Proponowany ekwipunek: miny przeciwpancerne i przeciwpiechotne, np. w stosunku 2:4, karabiny maszynowe, Panzerfausty/Bazooki.

Liczba przeciwników: sporo piechoty plus dwa czołgi.

Całkiem fajna obrona Częstochowy. Do tej misji potrzebujesz przede wszystkim broni maszynowej (rkmy), min (zarówno przeciwpancernych jak i przeciwpiechotnych) i Bazook/Panzerfaustów - będziesz odpierał atak ścigających Twój zespół niemieckich czołgów i piechoty. Od razu po rozpoczęciu gry ruszaj na wschód, w stronę pobliskiego mostku (bez obaw - teren jest "czysty"). Przed mostkiem , gdzie teren się zwęża (między wodą a niewielkim wzniesieniem) pozostaw miny ppanc. (ja wziąłem dwie). Na mostku i koło niego (również w zwężeniu terenu) połóż zaś miny ppiech. (ja miałem 4). [obrazek poniżej po lewej]

Potem ruszaj do chaty_2 (nie zostawiaj żadnego komandosa przy ckm_1 w chacie_1 bo szybko dostanie w czapę od Niemców !). Wszelkie rozkazy ruchu swoim podkomendnym najlepiej jest wydawać w widoku taktycznym (na mapie), w ten sposób w miarę szybko i bezboleśnie ustawisz ich na takich pozycjach jakie chcesz aby zajęli. Po podłożeniu min możesz rozstawić swoich ludzi tak jak widzisz na mojej mapce - dwóch przy chacie_2 (jeden z rkmemem może się położyć na tarasie wewnątrz budynku - to miejsce wskazuje na stosownym obrazku biały kursor, drugi może obsadzić ckm_2 znajdujący się tuż koło chatki) a następnych dwóch na pomostach przy Catalinie (latającej łodzi). Na pomoście tuż przy łodzi leży broń (karabiny maszynowe i bazooki) gdybyś potrzebował. [obrazek powyżej po prawej] Po niedługim czasie Niemcy wreszcie zaatakują. Najpierw przyjdzie nawała artyleryjska w miejsce start gdzie zaczynałeś grę czyli niegroźna. Potem pojawią się najprawdopodobniej tylko dwa czołgi (a czterema straszono) i kupę piechoty . Przynajmniej jedna z "puszek" powinna wylecieć na minie ppanc. (jeśli dobrze je ustawiłeś). Piechurów koś jak świeże zboże ogniem kaemów, część powinna też pourywać sobie kończyny na Twoich minach przeciwpiechotnych . Uważaj na drugi czołg - gdy się zbliży lepiej porzuć stanowisko ckmu_2 i rozwal Niemca Bazooką/Panzerfaustem strzelając w wieżę (najlepiej w jej bok). [obrazek poniżej po lewej]

Prawdopodobnie uda Ci się powstrzymać Niemców bardzo szybko i daleko od latającej łodzi, którą miałeś chronić do czasu gdy pilot uruchomi silniki. Gdy tylko pojawi się monit, że wyeliminowałeś już wszystkich wrogów ruszaj całą ekipą (rozkaz "Za mną !") do tego samolotu, do miejsca koniec . Wpakuj się do niego wchodząc do wody, podchodząc do luku i naciskając klawisz "użyj". [obrazek powyżej po prawej] Po chwili pilot zawróci i wystartuje - koniec ostatniej misji tej operacji.