Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 "Fallen Gods" | Red Alert poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 3 "Fallen Gods", Grecja, 24 maja 1946 r., g. 10:00

Zadania:

  • zlokalizować tajemne wejście do bazy partyzantów
  • podejść każdym żołnierzem, który przeżyje do wejścia

Proponowany ekwipunek: rkm, "snajperka", pistolety maszynowe, granaty zaczepne, Panzerfaust lub Bazooka.

Liczba przeciwników: 29 (w tym snajperzy i ckm) i czołg (Pantera).

Uzbrój się w broń maszynową (pistolety i karabin), weź też karabin wyborowy, granaty i Panzerfausty. Po rozpoczęciu gry ruszaj wzdłuż strumienia , który masz po lewej tak jak wskazuje gruba zielona strzałka na mojej mapie - najpierw do punktu X1 . [obrazek poniżej po lewej] Jeepa zostaw, nie przyda się.

Na murach świątyni, która znajduje się na wzniesieniu po prawej gdzieniegdzie porozmieszczani są snajperzy wroga (stoją na rusztowaniach po wewnętrznej stronie muru). [obrazek powyżej po prawej] Jeśli nie chcesz się narazić na ostrzał pierwszego z tych snajperów idź prawym brzegiem strumyka . Możesz też zlikwidować to pierwsze Sokole Oko zdejmując go swoim strzelcem wyborowym z pozycji oznaczonej na mojej mapce X1 (tylko zrób to szybko aby nie powystrzelał Ci ludzi !). Pozostałych komandosów schowaj za jednym z pobliskich głazów bowiem po dłuższej chwili brzegiem rzeczki od północy nadbiegnie dwóch Greków - zastrzel obu. [obrazek poniżej po lewej]

Potem ruszaj dalej wzdłuż strumyka . W końcu dotrzesz do schodów (miejsce X na mojej mapce) prowadzących na wzniesienie z ruinami świątyni. Z góry zaczną zbiegać partyzanci (całkiem sporo ich) - ostrzeliwując się zajmij pozycje za kolumnami u dołu schodków . Wystrzelaj wszystkich Greków, którzy pojawią się na schodach , zlikwiduj także kolejnych dwóch snajperów na murach, na szczycie schodów (najlepiej własnym strzelcem wyborowym). [obrazek powyżej po prawej] Kiedy w końcu partyzanci przestaną się pojawiać możesz wysłać jednego człowieka (uzbrojonego w jakąś broń ppanc. np. Panzerfausta albo chociaż granaty) na lewo od schodów , w kierunku tunelu (cienka zielona strzałka na mojej mapie). [obrazek poniżej po lewej]

Miń tunel i biegnij dalej. W końcu ujrzysz partyzancki (zdobyczny) czołg , który trochę chyba zmienił pozycję w porównaniu z tą, którą zajmował na początku gry. Za czołgiem (na drodze) znajduje się stanowisko ckmu . Rozwal najpierw czołg Panzerfaustem/Bazooką/granatami a potem zabij celowniczego ckmu . [obrazek powyżej po prawej] Doskocz do tego ckmu i zastrzel z niego dwóch Greków pętających się przy drodze na zachodzie (na obrazku wskazuje ich biały kursor). [obrazek poniżej po lewej]

Wracaj do kolegów i razem ruszajcie w górę schodów . Na ich szczycie zachowaj ostrożność - na terenie świątyni zostało jeszcze kilku komuchów. Wykorzystując stopnie schodów jako osłonę możesz obrzucić ich granatami, możesz też pokazywać się na chwilę w celu zlikwidowania pojedynczego przeciwnika a potem chować się i znowu powtarzać manewr z pokazywaniem się. Możesz też spróbować zająć swoim strzelcem rkmu pozycję na szczycie schodów a dwoma komandosami po bokach schodków , przy murze. Uważaj na komuchów za murami, na lewo i prawo oraz przy ruinach wewnątrz których znajduje się tajemne wejście do partyzanckiej bazy. [obrazek powyżej po prawej] Rozstawienie prawie wszystkich przeciwników masz na obrazku. Po ich zlikwidowaniu ruszaj całą ekipą do ruin z wejściem do bazy (wskazuje je na obrazku biały kursor). [obrazek poniżej po lewej]

Teraz zachowaj szczególną ostrożność - tuż przy tajemnym wejściu w ruinach , w kącie ukrywa się jeszcze jeden partyzant a drugi komuch ukrył się w samym wejściu , pod schodkami po prawej. Dodatkowo u dołu schodów w wejściu zainstalowana jest mina-pułapka wybuchająca kiedy zejdziesz schodkami. Pierwszego Greka zastrzel a potem wrzuć do wejścia jeden lub kilka granatów - powinny zabić tego drugiego partyzanta i przy okazji zdetonować minę-pułapkę . [obrazek powyżej po prawej] Potem już możesz spokojnie zejść całym zespołem (komenda "Za mną !") po schodkach na dół i dalej, w niezbadaną ciemność.