Misja 4 "Wolven Hunters" | Sign of Cross poradnik Hidden and Dangerous Deluxe
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 4 "Wolven Hunters", Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 7:18
Zadania:
Proponowany ekwipunek: rkm + "snajperka", pistolety maszynowe/karabiny szturmowe, granaty obronne. Liczba przeciwników: 23. |
Jeden człowiek bierze rkm i karabin wyborowy, reszta pistolety maszynowe lub karabiny szturmowe i granaty. Tylko dwóch z was ma założone na siebie niemieckie mundury, dla pozostałych musisz je zdobyć w niemieckim bunkrze . Rozdziel ludzi. Najpierw ruszaj komandosem, który ma rkm/"snajperkę" na lewo, przed pierwszym słupem wysokiego napięcia, który widzisz na obrazku. [obrazek poniżej po lewej]
Zastrzel pojedynczego Szwaba przy budynku . [obrazek powyżej po prawej] Idź dalej, przy potężnym budynku doku skręć w prawo i wejdź na zaspę . Stamtąd masz niezły podgląd na Szkopków kręcących się koło wejścia do bunkra (trzech Fryców), na przystań (1 Adolf) i wyjście z doku po lewej (wyskoczy z niego dwóch Niemiaszków). [obrazek poniżej po lewej]
Resztę zespołu skieruj teraz w stronę bunkra a z zaspy wystrzelaj wszystkich Szwabków (najlepiej ze "snajperki"). [obrazek powyżej po prawej] Dwóch Adolfów, którzy wyskoczą z doku po lewej rozwal z rkm - możesz ostrzelać zbiorniki czy ciężarówkę przy wyjściu z doku aby zabiła ich eksplozja. Teraz zasuwaj pozostałymi komandosami w kierunku wejścia do bunkra . Wystrzelaj trzech Fryców, którzy pojawią się w tym wejściu i biegnij do środka (możesz też już przywołać tutaj komandosa z rkmem). [obrazek poniżej po lewej]
Sytuacja na zewnątrz bunkra powinna wyglądać mniej więcej tak jak na obrazku. [obrazek powyżej po prawej] W bunkrze przeczesuj wszystkie pomieszczenia. Przełączaj kamerę na widok zza pleców żołnierza aby sprawdzić co czyha za rogiem. Możesz też w razie potrzeby rzucać granaty odbijając je od ścian. [obrazek poniżej po lewej]
Gdy dojdziesz do miejsca gdzie korytarz rozgałęzia się na dwie odnogi jednego człowieka skieruj w lewo (w stronę pomieszczenia z mundurami ) a drugiego w prawo (w stronę pokoju dowódcy ). Uważaj, w tym miejscu (rozgałęzienie) czai się dwóch Szkopków - jeden tędy przechodzi ale drugi czeka za drzwiami zaraz na prawo ! [obrazek powyżej po prawej] Pomieszczenie z niemieckimi mundurami , w które musisz przebrać część ludzi to takie z wiszącymi na sznurach szmatami. Wejdź do niego tymi żołnierzami, którzy mają się przebrać i zabierz ze stołu po lewej stosowne odzienia. Nie zapomnij ich "użyć" (klawisz "użyj") aby je na siebie założyć ! Tuż za pomieszczeniem z mundurami na lewo jest pomieszczenie z zejściem do tunelu łączącego bunkier z budynkiem doku . [obrazek poniżej po lewej]
Nie schodź jednak jeszcze na dół tylko przeczesz cały bunkier . W jednym z pomieszczeń możesz znaleźć karabin maszynowy MG34 a w innym skrzynkę z Panzerfaustami . Pozostałe pomieszczenia w których można coś znaleźć to te, w których na mapie widzisz małe skrzyneczki. Po sprawdzeniu pomniejszych pomieszczeń pora odwiedzić dowódcę tego przybytku w jego pokoju . Aby się do niego dostać musisz przejść najpierw przez duży pokój , w którym przebywa czterech Fryców - dwóch z lewej, dwóch z prawej. Nie wchodź więc sam ale najlepiej z towarzyszem albo dwoma. [obrazek powyżej po prawej] Kiedy wykończysz tych Frycków idź w prawo do pokoju dowódcy . Wejdź do niego, ładnie mu się przedstaw, grzecznym ale nie znoszącym sprzeciwu tonem poproś o wyłączenie alarmu (rozwal Niemca choć zostanie potem policzony jako, o dziwo, cywil) i zabierz leżący na stole przed nim jakiś klucz . [obrazek poniżej po lewej]
Pojawi się monit, że alarm został wyłączony i możesz teraz zasuwać całą ekipą do pomieszczenia w którym znajdują się schodki prowadzące na dół do tunelu łączącego bunkier , w którym aktualnie przebywasz z dokiem gdzie znajdują się niemieckie łodzie podwodne (biały kursor na obrazku wskazuje to pomieszczenie z zejściem do tunelu ). [obrazek powyżej po prawej] Zejdź po schodkach na dół (nie powinno już być Niemców). [obrazek poniżej po lewej]
Zasuwaj tunelem w nieznane (do miejsca koniec na mojej mapie) aby zakończyć ten etap gry. [obrazek powyżej po prawej]