Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 "Thor's Hammer" | Sign of Cross poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Operacja "Sign of Cross", Norwegia, 23 luty 1944 r.

Celem tej operacji jest odnalezienie i zniszczenie niemieckiego kompleksu badawczego znajdującego się na terenie Norwegii i pracującego najprawdopodobniej nad bombą atomową.

Misja 1 "Thor's Hammer", Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 0:15

Zadania:

  • podłożyć nadajnik radiowy nr 1
  • podłożyć nadajnik radiowy nr 2
  • uciec

Proponowany ekwipunek: 2 nadajniki radiowe, rkm, karabin wyborowy, peemy.

Liczba przeciwników: 27-u.

Do tej misji uzbrój się w rkm, "snajperkę" (obydwa karabiny można ostatecznie dać jednemu człowiekowi) i pistolety maszynowe. Nie zapomnij też zabrać nadajników radiowych (potrzebne są dwa) ! Po rozpoczęciu gry podziel zespół na dwie sekcje i obiema ruszaj na południe, na górkę, pod najbliższy budynek - jedna sekcja za jeden narożnik, druga za drugi. Snajper najlepiej za lewy a celowniczy rkmu za prawy. [obrazek poniżej po lewej]

Z rkmu z prawej strony budynku zlikwiduj Fryców, którzy wejdą pod lufę - dwóch Szwabów przy zbiornikach nad wodą na zachodzie, kolejnych dwóch (występujących pojedynczo) bliżej centrum mapy. [obrazek powyżej po prawej] Snajper z lewej strony budynku powinien wyjść zza rogu i rozwalić najpierw Fryca na wieży (1) i wartownika pod wieżą. Pamiętaj aby sprawdzać co czai się za rogiem przełączając kamerę na widok zza pleców bohatera i odpowiednio nią manewrując. [obrazek poniżej po lewej]

Potem podejdź ostrożnie komandosem z peemem w stronę wieży i zlikwiduj pojedynczego Szkopka na prawo tuż koło budynków przy których się ukrywasz. Wtedy możesz podciągnąć snajpera pod wieżę (1) i zabić stamtąd Niemca na wieży (2) . Jeszcze kawałek wzdłuż wschodniej krawędzi mapy i w lunecie dojrzysz Adolfa na wieży (3) . Po strzelaninie sytuacja powinna wyglądać mniej więcej tak jak na obrazku. [obrazek powyżej po prawej] Teraz znowu podziel zespół ale tym razem inaczej - strzelec wyborowy i rkm w jednej sekcji a komandosi z pistoletami maszynowymi w drugiej. Dla ludzi z pierwszej sekcji zaspy X1 to wymarzone pozycje. [obrazek poniżej po lewej] Połóż się na nich tymi ludźmi i osłaniaj kolegów albo od razu wyślij (zielone strzałki na mojej mapie) snajpera i rkm na zaspy X2 .

Komandosów z peemami wyślij zaś na zachód (zielone strzałki ) w stronę zbiorników nad wodą gdzie rkm wystrzelał paru Szkopów. [obrazek powyżej po prawej] Idź na zachód wzdłuż zbiorników i pomiędzy nimi. Na lewo od zbiorników , bliżej centrum mapy rozpraw się z paroma Frycami przy zbiornikach stojących na torach. [obrazek poniżej po lewej]

Zabij Szwabinę na zachodzie przy budynku ale uważaj na wieżę nr (6) , nie wejdź przypadkiem w pole je rażenia. [obrazek powyżej po prawej] Zastrzel wcześniej Adolfa na tej wieży. Upewnij się (spoglądając przez lornetkę) czy aby na pewno na niej siedzi. [obrazek poniżej po lewej] W mojej grze tylko jedna wieża, ta w niebieskim kółku na mojej mapie, była nieobsadzona przez Niemców).

Jeden z komandosów powinien iść wzdłuż północnej krawędzi mapy (nad wodą - najdłuższa zielona strzałka ). Po drodze powinien zlikwidować Niemca na wieży (4) a potem odbić w lewo za budynek i zza jego narożnika zabić Frycka na wieży (5) i wartownika szwendającego się pod ową konstrukcją przy budce. [obrazek powyżej po prawej] Po strzelaninie sytuacja może wyglądać podobnie jak na obrazku. [obrazek poniżej po lewej]

Teraz wróć do snajpera i strzelca rkmu leżących na zaspach X1 . Przemieść się nimi na kolejne górki X2 jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Stamtąd zdejmij (najlepiej z karabinu wyborowego) całą zgraję Niemiaszków (4-5) pilnujących wejścia_1 . [obrazek powyżej po prawej] Z jednej z zasp (prawej) można, o ile mnie pamięć nie myli, zabić też strażnika na wieży (7) . Podejdź bliżej wejścia_1 i zastrzel też Adolfa na wieży (8) . Teraz możesz jednego żołnierza posłać na prawo, pomiędzy zabudowania fabryki, a drugiego w stronę wieży (8) (poruszaj się na zewnątrz ogrodzenia) a potem wzdłuż południowej krawędzi mapy aby wyeliminować Adolfa na wieży (9) . [obrazek poniżej po lewej]

Sytuacja wygląda teraz pewnie podobnie jak na obrazku. [obrazek powyżej po prawej] Kiedy strażnicy na wieżach (6 i 9) są już wyeliminowani komandosi z peemami mogą ruszyć w stronę wejścia_2 zabijając jednego pałętającego się przy nim Szwabinę. [obrazek poniżej po lewej] Zdejmij też Szkopów z wież (10 i 11) - to już naprawdę mały pikuś bo karabiny maszynowe na nich zainstalowane zwrócone są na zewnątrz kompleksu.

Teren powinien być czysty. Teraz nie pozostaje Ci już nic innego jak podłożyć oba nadajniki radiowe pod fabryczkę, w miejsca oznaczone X na mojej mapce. [obrazek powyżej po prawej] Jeden z nich zostaw przy ciężarówce w północno-zachodnim rogu fabryki a drugi połóż w centrum (pomiędzy budynkami fabryki), przy zbiornikach stojących na torach. [obrazek poniżej po lewej]

Nie spiesząc się zbytnio (masz kilka minut na ucieczkę zanim przyjdzie aliancka nawała artyleryjska z morza) ruszaj całym oddziałkiem do miejsca oznaczonego koniec na mojej mapie, za bramą na zachodzie. [obrazek powyżej po prawej]