Misja 3 "Thirteenth Chamber" | Sign of Cross poradnik Hidden and Dangerous Deluxe
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 3 "Thirteenth Chamber", Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 2:37
Zadania:
Proponowany ekwipunek: karabin maszynowy, pistolety maszynowe, granaty obronne, materiał wybuchowy. Liczba przeciwników: 26-u. |
Uzbrój trzech ludzi w pistolety maszynowe i granaty a jednemu daj karabin maszynowy. Po rozpoczęciu gry ruszaj całym oddziałem do wejścia w murze prowadzącego na teren niemieckiego ośrodka. Nie pakuj się jednak od razu do środka bo za wejściem jest stróżówka_1 a przy niej trzech Szkopów. Najlepiej wrzuć tam najpierw granat. [obrazek poniżej po lewej]
Teraz ostrożnie możesz zajrzeć do środka. Tuż za wejściem obróć się w lewo i zastrzel dwóch Fryców przy stróżówce_2 koło bramy . [obrazek powyżej po prawej] Teraz możesz człowieka z karabinem maszynowym położyć na zaspie w pobliżu wejścia , z której będzie miał dobry podgląd na garaż z ciężarówką i wyjścia z pobliskich budynków (będzie ubezpieczał resztę chłopaków). [obrazek poniżej po lewej]
Oczyść najpierw z Niemców garaż z ciężarówką , którą na koniec opuścisz niemiecki kompleks. Jeden Szkopek jest na zewnątrz bazy, za ciężarówką , drugi może wyskoczyć z pobliskiego budynku. [obrazek powyżej po prawej] Potem przeczesz pomieszczenia obok garażu (wystarczy do tej roboty jeden komandos z peemem), powinieneś jeszcze w nich trafić na dwóch Szwabów. W ostatnim pomieszczeniu w kącie leży broń , którą możesz zabrać - peemy i karabiny wyborowe. Obok niej jest wejście prowadzące do niewielkiej hali fabrycznej - idź tam. [obrazek poniżej po lewej]
W hali zaś znajduje się wejście (wrota) prowadzące do podziemnej części tego niemieckiego ośrodka pracującego nad wytwarzaniem ciężkiej wody potrzebnej do skonstruowania bomby atomowej. [obrazek powyżej po prawej] Ruszaj tam wszystkimi trzema komandosami z pistoletami maszynowymi/karabinami szturmowymi (żołnierz z karabinem maszynowym niech pozostanie na zewnątrz cały czas leżąc na zaspie ). Na razie sytuacja wygląda pewnie podobnie ---> patrz obrazek (biały kursor na nim wskazuje wejście do podziemnej części kompleksu). [obrazek poniżej po lewej]
Poruszając się w tunelach pod ziemią sprawdzaj co czai się za rogiem przełączając kamerę na widok TPP. Rozkład przeciwników pod ziemią masz na jednym z obrazków poniżej. Zza węgła możesz rzucać granaty. W pierwszym poprzecznym tunelu do tego prowadzącego od wejścia nie ma Niemiaszków, dwóch za to jest w drugim, na lewo. Zabij ich granatem. Za nimi, na końcu korytarza po lewej stronie jest pomieszczenie wartowni . [obrazek powyżej po prawej] Kiedy będziesz się do niego zbliżał na korytarz może wyskoczyć spora grupa Adolfów (ok. 5). Wystrzelaj wszystkich - powinniście sobie dać radę bo idziecie we trzech. Do pomieszczenia wartowni zaś wrzuć granat (siedzi w nim 3 Szkopów), potem zajrzyj tam ostrożnie bo nie wszyscy Niemcy mogli zginąć (dwóch ukrywało się za sprzętami). [obrazek poniżej po lewej]
Potem idź w prawo, w stronę wrót za którymi znajduje się spora hala produkcyjna. Przy wrotach zastrzel najpierw pojedynczego Frycka. Gdy będziesz zbliżał się do wrót na powierzchni Twojego komandosa leżącego na zaspie z karabinem maszynowym czeka małe starcie. Przełącz się więc na niego i zlikwiduj ogniem kaemu trzech Szwabków biegnących na teren ośrodka od strony bramy (czerwona strzałka na mojej mapce). [obrazek powyżej po prawej] Potem przełącz się znowu na komandosów pod ziemią. Oczyść nimi z pojedynczych Frycków główną podziemną halę (za wrotami ). Jeden ze Szkopów stoi przed ciężarówką (jego widzisz na obrazku), drugi ukrywa się w rogu za samochodem, trzeci jest w pomieszczeniu na prawo od pojazdu a czwarty w następnym pomieszczeniu za ciężarówką, na lewo i w rogu. [obrazek poniżej po lewej]
Zresztą tutaj masz rozkład wszystkich Niemiaszkóww tej podziemnej części fabryki (biały kursor na obrazku wskazuje miejsce w którym należy na koniec zostawić bombkę). [obrazek powyżej po prawej] Kiedy zabijesz wszystkich Adolfów w hali podłóż ładunek wybuchowy pod zbiorniki w pomieszczeniu za ciężarówką (jeden powinien wystarczyć). Nastaw zegar na półtorej minuty i pryskaj swoimi żołnierzami na powierzchnię tą samą drogą, którą tu przyszłeś. [obrazek poniżej po lewej]
Załaduj cały oddział na ciężarówkę stojącą w garażu (nie zapomnij o kolesiu na zaspie !) i wyjedź nią na drogę na zewnątrz - koniec misji. [obrazek powyżej po prawej]