Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu | 2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne) poradnik Heroes VI - Danse Macabre
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu
Cele: Opuść Królestwo Nieskruszonego
Posiadając już Maskę Fałszywego Oblicza nie mamy co dalej szukać w Królestwie Nieskruszonego. Okazało się, że portal, którym dotarliśmy do podziemi może nas z nich wyprowadzić.
Jednak coś poszło nie tak.
W pobliże wejścia do Królestwa Nieskruszonego pojawił się sam Belkreth - nasz główny rywal w całej kampanii. To właśnie on stale rzucał nam kłody pod nogi w postaci wrogich bohaterów i ich armii. Naczelny mag mroku przybył pod postacią Smoczego Upiora, a co najgorsze - pod naszą nieobecność zgładził Lukrecję.
Nie mamy wyjścia - przystępujemy do ostatecznego starcia!
Na wstępie należy zaznaczyć, że nasza dotychczasowa armia została zastąpiona innymi oddziałami umarlaków. Smoczy Upiór dysponuje potężnym limitem punktów życia - 70.000! Na szczęście na starcie bitwy dysponuje "jedynie" połową tej liczby. Jednak by nie było nam zbyt łatwo potężny demon chroniony jest przez osiem oddziałów Liczy - każdy po 300 jednostek!
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie