Misja 1 | Mapy Heroes VI Danse Macabre poradnik Heroes VI - Danse Macabre
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Misja 1 - Mapa 1 (M1)
Mapa fabularna - powierzchnia
1 - FORT (miejsce startu)
2 - LUKRECJA (bohater)
3 - ZAMEK LA SEGADORA (do pokonania bohater Giovanni)
4 - MAGICZNA MENAŻERIA (zadanie poboczne)
5 - GROBOWIEC ALMY (zadanie poboczne)
6 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU
7 - HANDLARZ ARTEFAKTÓW (zadanie poboczne)
8 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU
9 - BRAMA DUCHÓW (wejście)
10 - WYJŚCIE Z BRAMY DUCHÓW
11 - WEJŚCIE DO PODZIEMII
Misja 1 - Mapa 2 (M2)
Mapa fabularna - podziemia
1 - KOSTURA ZAŚWIATÓW (broń rodowa)
2 - WYJŚCIE Z PODZIEMII
Misja 1 - Mapa 3 (M3)
Mapa Obiektów - powierzchnia
1 - FORT
2 - GROBOWIEC (zapewnia rekrutację Szkieletów, Ghuli oraz Duchów)
3 - ZBROJMISTRZ (+1 do obrony; można odwiedzić tylko raz)
4 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)
5 - POSĄG CENTAURA (+5 punktów ruchu oraz 10% więcej dla obrażeń jednostek strzelających w armii bohatera; można odwiedzić raz na tydzień)
6 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)
7 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
8 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)
9 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
10 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)
11 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
12 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)
13 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
14 - KOPALNIA ZŁOTA (500 złota dziennie)
15 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)
16 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)
17 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)
18 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (odwiedzający bohater otrzymuje do wyboru: +1-3 punkty mocy magicznej / +1-3 punkty obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
19 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)
20 - MAGICZNA MENAŻERIA (zapewnia rekrutację Szarych Wilków, Olbrzymich Wilków, Syren)
21 - FORT
22 - DONŻON
23 - KOPALNIA KRYSZTAŁÓW (wydobycie kryształów; 1 dziennie)
24 - WYJŚCIE Z PORTALU (Wrota Duchów)
25 - POSĄG GRYFA (zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię +20% do punktów życia; można odwiedzić raz w tygodniu)
26 - TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)
27 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)
28 - KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)
29 - ZAMEK LA SEGADORA
30 - ZAMEK CORVINIO
31 - TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)
32 - KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)
33 - HANDLARZ ARTEFAKTÓW
34 - ŚLEPA KAPŁANKA (zapewnia premię +5 do przeznaczenia; można odwiedzić jeden raz przed bitwą)
35 - KAPLICZKA RYCERSTWA (zapewnia premię +1 do punktów ruchu jednostek i +5 do morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)
36 - SMOCZA ŻYŁA (bohater może odnowić wszystkie punkty many)
37 - KAPLICZKA RODOWEJ PERŁY (zapewnia premię +10 do inicjatywy do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)
38 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
39 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
40 - SIEDLISKO PODSTAWOWYCH JEDNOSTEK FRAKCJI
41 - ŚLEPA KAPŁANKA (zapewnia premię +5 do przeznaczenia; można odwiedzić jeden raz przed bitwą)
42 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)
43 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)
44 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
45 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)
46 - ZAMEK CORNADORA
47 - WEJŚCIE DO PORATLU (Wrota Duchów)
48 - FORT
49 - WEJŚCIE DO PORTALU (Brama Duchów)
50 - WYJŚCIE Z PORTALU (Brama Duchów)
51 - WEJŚCIE DO PODZIEMII