Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 | Mapy Heroes VI Danse Macabre poradnik Heroes VI - Danse Macabre

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Misja 1 - Mapa 1 (M1)

Mapa fabularna - powierzchnia

1 - FORT (miejsce startu) - Misja 1 | Mapy Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

1 - FORT (miejsce startu)

2 - LUKRECJA (bohater)

3 - ZAMEK LA SEGADORA (do pokonania bohater Giovanni)

4 - MAGICZNA MENAŻERIA (zadanie poboczne)

5 - GROBOWIEC ALMY (zadanie poboczne)

6 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU

7 - HANDLARZ ARTEFAKTÓW (zadanie poboczne)

8 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU

9 - BRAMA DUCHÓW (wejście)

10 - WYJŚCIE Z BRAMY DUCHÓW

11 - WEJŚCIE DO PODZIEMII

Misja 1 - Mapa 2 (M2)

Mapa fabularna - podziemia

1 - KOSTURA ZAŚWIATÓW (broń rodowa) - Misja 1 | Mapy Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

1 - KOSTURA ZAŚWIATÓW (broń rodowa)

2 - WYJŚCIE Z PODZIEMII

Misja 1 - Mapa 3 (M3)

Mapa Obiektów - powierzchnia

1 - FORT - Misja 1 | Mapy Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

1 - FORT

2 - GROBOWIEC (zapewnia rekrutację Szkieletów, Ghuli oraz Duchów)

3 - ZBROJMISTRZ (+1 do obrony; można odwiedzić tylko raz)

4 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)

5 - POSĄG CENTAURA (+5 punktów ruchu oraz 10% więcej dla obrażeń jednostek strzelających w armii bohatera; można odwiedzić raz na tydzień)

6 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)

7 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

8 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)

9 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

10 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)

11 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

12 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)

13 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

14 - KOPALNIA ZŁOTA (500 złota dziennie)

15 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)

16 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)

17 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)

18 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (odwiedzający bohater otrzymuje do wyboru: +1-3 punkty mocy magicznej / +1-3 punkty obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

19 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)

20 - MAGICZNA MENAŻERIA (zapewnia rekrutację Szarych Wilków, Olbrzymich Wilków, Syren)

21 - FORT

22 - DONŻON

23 - KOPALNIA KRYSZTAŁÓW (wydobycie kryształów; 1 dziennie)

24 - WYJŚCIE Z PORTALU (Wrota Duchów)

25 - POSĄG GRYFA (zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię +20% do punktów życia; można odwiedzić raz w tygodniu)

26 - TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)

27 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)

28 - KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)

29 - ZAMEK LA SEGADORA

30 - ZAMEK CORVINIO

31 - TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)

32 - KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)

33 - HANDLARZ ARTEFAKTÓW

34 - ŚLEPA KAPŁANKA (zapewnia premię +5 do przeznaczenia; można odwiedzić jeden raz przed bitwą)

35 - KAPLICZKA RYCERSTWA (zapewnia premię +1 do punktów ruchu jednostek i +5 do morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)

36 - SMOCZA ŻYŁA (bohater może odnowić wszystkie punkty many)

37 - KAPLICZKA RODOWEJ PERŁY (zapewnia premię +10 do inicjatywy do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)

38 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

39 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

40 - SIEDLISKO PODSTAWOWYCH JEDNOSTEK FRAKCJI

41 - ŚLEPA KAPŁANKA (zapewnia premię +5 do przeznaczenia; można odwiedzić jeden raz przed bitwą)

42 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)

43 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)

44 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

45 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)

46 - ZAMEK CORNADORA

47 - WEJŚCIE DO PORATLU (Wrota Duchów)

48 - FORT

49 - WEJŚCIE DO PORTALU (Brama Duchów)

50 - WYJŚCIE Z PORTALU (Brama Duchów)

51 - WEJŚCIE DO PODZIEMII