Kostur Zaświatów | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre poradnik Heroes VI - Danse Macabre
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Kostur Zaświatów
Zdobycie tej broni rodowej jest celem jak i ostatecznym zadaniem pierwszej misji kampanii Sandro.

Poziom broni rodowej | Premia |
1 | +3 do Mocy Magicznej |
2 | Cienisty Tunel: wykrada wrogiemu bohaterowi 2 punkty many na każdą turę |
3 | Cienisty Jad: zadaje 260 obrażeń (od Magii Pierwotnej) co każdą z trzech tur. Sojusznicze jednostki znajdujące się w pobliżu również odczuwają skutki zaklęcia |
4 | Pieczęć Spętania: -10 do inicjatywy dla wszystkich wrogich stworzeń |
5 | Silniejszy Cienisty Jad: Cienisty Jad trwa 3 tury i na początku i na początku każdej z nich może przejść z zainfekowanego stworzenia na sąsiadujące z nim oddziały |