Misja 5-C | Gorky 02 Aurora Watching poradnik Gorky 02: Aurora Watching
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Cel: Uwolnij Sullivana
Jeśli zaszedłeś tutaj, to doskonale znasz sposoby rozprawiania się z mutantami lub omijania ich. Jeśli nie - to przeczytaj o tych sposobach w opisie poprzedniego poziomu. Ten poziom jest bardzo łatwy, jeśli grałeś ze wskazówkami to powinieneś mieć dużo amunicji.
Idź korytarzem do sieci korytarzy z celami. Zacznie cię gonić czterech mutantów - zabij ich za pomocą pistoletu (obrazek [01]). Popatrz na mapę - w drugiej od dołu zewnętrznej celi znajdziesz amunicję do pistoletu . Idź do [02] i rozpraw się z parą mutantów. W pokoju z którego wyszli znajdziesz amunicję do pistoletu i apteczkę . Złam kod na drzwiach i idź dalej.
Tutaj z lewej wyjdzie dwóch mutantów, a z prawej - aż sześciu. Nic się nie bój jednak, bo jest tu bardzo dużo możliwości szybkiego rozprawienia się z nimi. Po pierwsze, na podłodze w [03] leży butla - strzel w nią, gdy mutanty będą w jej pobliżu (uważaj, by nie zranić siebie!). Pod ścianą natomiast - w [04] - stoi sporo butli z gazem, to idealne pułapki na mutantów.
Gdy rozprawisz się ze wszystkimi, przeszukaj cele - w [05] znajdziesz amunicję do pistoletu , natomiast w [06] - dwie apteczki .
Złam kod na kracie (obrazek [07]) i biegnij korytarzem, złam kolejny kod, aby dostać się do otoczonego wodą korytarza (A). Zaczynasz w miejscu oznaczonym obrazkiem [08]. Na rozwidleniu skręć w lewo i pozwól dwóm mutantom pobiec dalej, ty natomiast biegnij do końca - złam kolejny kod i wejdź do środka bazy (B).
Znajdziesz się w [09] - po lewej w pokoju jest dwóch mutantów, a po prawej na korytarzu - jeden. Zwab ich wszystkich w jedno miejsce i spraw, by znaleźli się obok dwóch butli z łatwopalną substancją. Pokazuje to obrazek [10]. Gdy się z nimi rozprawisz, przeszukaj pokój - w dwóch szafkach znajduje się amunicja do pistoletu i apteczki . Złam kod na drzwiach i wbiegnij do kolejnego otoczonego wodą korytarza (C).
Biegnij przez miejsca pokazane na obrazkach [11] i [12], omijając po drodze mutantów. Zapisz grę, gdy znajdziesz się w (D). Spróbuj złamać kod - jeśli nie zdążysz, to wgraj grę i odciągnij na początek korytarza wszystkich przeciwników, po czym wracaj do drzwi z kodem. Dostaniesz się do ostatniej części bazy.
Po lewej i po prawej spotkasz mutanta. Zaciągnij parę do pokoju w [13] i - stojąc przy ścianie - strzel w którąś z butli. Nastąpi reakcja łańcuchowa i dużo wybuchów. Gdy się to skończy, podejdź do szafki w [14] i zabierz z niej apteczkę "Boguś" i amunicję do pistoletu .
Biegnij do [15] - za pomocą pistoletu zastrzel parę mutantów. Potem podejdź do komputera w [16] i się do niego włam. Otworzysz drzwi dalej, jednak to jeszcze nie koniec.
Idź do [17] - poczekaj, aż czworo mutantów wyjdzie z kapsuł. Zabij ich wszystkich metodą cofania się w biegu. Gdy będą martwi, udaj się do [18] i włam się do komputera. Ta czynność zakończy misję Tatiany.