Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching poradnik Gorky 02: Aurora Watching
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Znajdziesz się w [07], po chwili wyjdzie para mutantów. Zabij ich za pomocą pistoletu. Przeszukaj cele - patrząc z miejsca, z którego tu wszedłeś w pierwszej lewej celi znajdziesz amunicję do pistoletu , a w ostatniej prawej - apteczkę . Potem idź do większego korytarza, zapamiętaj to rozwidlenie. Skręć w lewo i idź dalej, w [08] zabij za pomocą pistoletu kolejnego mutanta.
Wbiegnij do dużej sali. Jest tu czterech mutantów. Poczekaj aż się wydostaną i biegnij do jeszcze większej sali po lewej - obrazek [09]. Tu jest aż ośmiu mutantów. Teraz musisz po prostu znajdywać miejsca, gdzie są gaśnice lub beczki, zwabiać mutantów tak aby się znaleźli w ich pobliżu i strzelać w nie. Pierwsze miejsce jest w tej samej sali - to gaśnica obok drzwi, pokazuje ją obrazek [10].
Drugie to beczka z łatwopalną substancją na korytarzu w [11]. Na drzwiach obok wspomnianego niedawno rozwidlenia jest kolejna gaśnica, a w pokoju w [12] - jeszcze jedna. Spróbuj zostawić sobie to ostatnie miejsce na jeszcze jedną większa grupę mutantów, z którą później będziesz walczył. We wspomnianym pokoju z dwiema butlami znajdziesz w dwóch szafkach apteczkę i amunicję do pistoletu .
Udaj się do największej sali. Biegnij do [13] - w lewym i prawym pomieszczeniu są szafki do przeszukania. Znajdziesz tam apteczkę i amunicję do pistoletu . Z takim zapasem amunicji nie musisz się już martwić - udaj się do [14], jest tam komputer, do którego musisz się włamać. Dzięki temu otworzysz sobie drzwi dalej.
Idź do [15] - jest tu dziewięciu mutantów. Spróbuj zwabić wszystkich do któregoś z miejsc z beczkami lub gaśnicami i wybij jak najwięcej. Resztą zostaw gdzieś daleko w bazie lub zabij używając pistoletu. W sali, gdzie one były, biegnij do drzwi i najpierw złam kod na kratach, a później na drzwiach dalej. Potem przeszukaj cele - patrząc na mapę w prawej górnej znajdziesz apteczkę , a w lewej górnej i prawej dolnej amunicję do pistoletu . Potem biegnij do [16]. Tu znowu czeka cię przeprawa przez korytarz otoczony wodą. Wszędzie są mutanty. Znów biegnij do końca korytarza, potem wróć się na początek, poczekaj, aż mutanty do ciebie dojdą i znowu idź do końca. Powinieneś mieć dużo czasu - wystarczająco, by złamać kod na drzwiach i opuścić ten poziom.