Misja 3-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching poradnik Gorky 02: Aurora Watching
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Zejdź na dół, gdy strażnik z korytarza nie będzie patrzył. Obrazek [11] pokazuje strażnika, którego zabij strzałem w głowę (strzelaj przez przerwę między kotarami). Potem ostrożnie podejdź do drzwi i wychyl się zza rogu, jak pokazuje to obrazek [12]. Strzałem w głowę pozbaw życia kolejnego przeciwnika i szybko ukryj jego ciało za rogiem, blisko windy.
Teraz ukryj się za rogiem i gdy widoczny na obrazku [13] przeciwnik będzie się oddalał, przejdź na korytarz, a potem strzel mu w tył głowy. Otwórz ostrożnie drzwi w [14] i pozbaw życia czwartego przeciwnika, w odpowiednim momencie się wychylając. Przeszukaj zwłoki czterech strażników - znajdziesz sporo amunicji do pistoletu maszynowego , apteczkę i amunicję do pistoletu . Idź dalej korytarzem.
Zauważysz siedzącego przy komputerze strażnika (obrazek [15]). Wejdź tam skradając się i użyj noża. Zabierz amunicję do pistoletu i włam się do komputera. Zdobędziesz plik. Wejdź do wentylatora na ścianie i zatrzymaj się, gdy zauważysz to, co widoczne jest na obrazku [16]. Wybierz pistolet z cichą amunicją. Gdy strażnik będzie się oddalał, zejdź i ukryj się za rogiem i poczekaj, aż tu wróci. Wtedy wychyl się i strzałem w głowę pozbaw go życia.
Potem po prostu nożem zabij po kolei trzech strażników w pomieszczeniu (obrazek [17]). Zabierz z ciał dwie apteczki i amunicję do pistoletu i pistoletu maszynowego . Włam się do jednego z komputerów - otworzysz drzwi dalej. Idź teraz w stronę [18]. Uważając najpierw na kamerę (którą zestrzel), a później na patrolującego wnętrze pomieszczenia strażnika, przekradnij się za kotary. Gdy przeciwnik stanie, strzel mu w głowę. Zabierz amunicję do pistoletu maszynowego , gaz obezwładniający i kulę z gazem obezwładniającym ze skrzynki dalej.
Idź teraz do [19]. Gdy patrolujący dalej strażnik nie będzie widział, zabij tego za rogiem - pokazuje to obrazek. Użyj cichej amunicji. Zabierz z ciała amunicję do pistoletu . Potem idź za kolejny róg i gdy przeciwnik widoczny na obrazku [20] stanie - strzel mu w głowę (znów użyj cichej amunicji). Z ciała zabierz amunicję do pistoletu maszynowego , uważając na to, by żaden z naukowców patrolujących korytarz cię nie zauważył.
Widoczni są oni na obrazku [21]. Możesz ich albo zabić, albo oszczędzić, lecz licz się wtedy z włączeniem alarmu. Czeka cię jeszcze dwóch strażników do pokonania. Polecam przekraść się do nich prawym lub lewym przejściem (obrazek [22]) i użyć jakiejś głośnej broni. Jeśli nie chcesz - to lewego obezwładnij kulą z gazem, a potem szybko się wychyl i strzel prawemu w głowę (gdy będzie odwrócony oczywiście). Wcześniej jednak będziesz musiał pozbyć się naukowców. Z ciał zabierz amunicję do pistoletu maszynowego , a ze skrzynki po lewej - amunicję do strzelby snajperskiej i apteczkę "Boguś" . Potem idź w prawo i wejdź do wentylatora. Idź do pomarańczowej kropki, a n znajdziesz się z powrotem na górnym poziomie. Wyjdź z wentylatora i idź do Jacka Pareckiego.