Misja 2-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching poradnik Gorky 02: Aurora Watching
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Dalej czeka cię dość trudne zadanie - jest tu trzech strażników. Dwóch patroluje. Najlepiej jest albo wykończyć jednego (tego z prawej) z daleka, albo podłożyć jakieś pułapki - np. gaz obezwładniający i zwabić go. Podobnie postąp z innymi (obrazek [11]), lub spróbuj załatwić wszystkich za jednym zamachem. Gdy pozbędziesz się wszystkich, zabierz z ciał apteczkę , amunicję do pistoletu i do pistoletu maszynowego . Potem idź do pokoju w [12], włam się do jednego z komputerów - zdobędziesz plik. Z szafki zabierz kulę dźwiękową i amunicję do strzelby snajperskiej . Potem za pomocą drugiego komputera otwórz środkowe drzwi (czyli A2). Biegnij do drzwi A4 i potem do niedawno otwartych A2.
Idź do [13] - kiedy patrolujący krótki odcinek strażnik będzie odwrócony, ukryj się za ścianką, jak pokazuje to obrazek. Potem w odpowiednim momencie wyjdź i zabij go nożem. Z ciała zabierz amunicję do pistoletu . Potem idź do większej sali i gdy patrolujący po lewej strażnik nie będzie widział, ukryj się w drzwiach - pokazuje to obrazek [14]. Wybierz cichą amunicją i strzel w głowę siedzącemu przy biurku strażnikowi.
Zmień na zwykłą amunicję i w odpowiednim momencie wychyl się, by strzelić w głowę patrolującemu strażnikowi (obrazek [15]). Zabierz z ciał apteczkę , amunicję do pistoletu i do pistoletu maszynowego . Z szafki w pokoju weź apteczkę "Boguś" , sygnalizator dźwiękowy i amunicję do pistoletu maszynowego . Teraz wracaj się do komputera otwierającego drzwi i otwórz A3. Idź do nich, potem do windy i zjedź na dół. Stań przed drzwiami do wielkiej sali. Gdy patrolujący strażnik będzie odwrócony, a kamera będzie patrzeć w inną stronę, wkradnij się do środka i ukryj za słupem w [16]. Stąd możesz się wychylić i zabić patrolującego strażnika jednak uważaj, aby kamera cię nie wykryła.
Możesz albo zabić albo oszczędzić cywila po prawej. Musisz w każdym razie dostać się do wentylatora widocznego na obrazku [17]. Uważaj, żeby strażnicy i kamery cię nie zauważyły. Wentylator zaprowadzi cię do sali z dwoma siedzącymi przy komputerach strażnikami (obrazek [18]) Najpierw przeszukaj szafkę - znajdziesz kulę dźwiękową , apteczkę , amunicję do pistoletu i do pistoletu maszynowego . Potem, skradając się, zajdź od tyłu i zabij nożem obu przeciwników. Z ciał zabierz apteczkę , amunicję do pistoletu i do pistoletu maszynowego . Następnie włam się do obu komputerów - wyłączysz kamery. Ukryj ciała zabitego strażnika i techników w sali (jeśli techników zabiłeś).
Ukryj się za rogiem, jak pokazuje to obrazek [19]. Gdy strażnik patrolujący korytarz będzie odwrócony plecami wyjdź i strzel mu w głowę, a następnie szybko uciekaj. Drugi strażnik zauważy jego ciało - ukryj się gdzieś i poczekaj, aż muzyka zmieni się na spokojną. Potem załatw tego przeciwnika w taki sam sposób jak poprzedniego - czyli w odpowiednim momencie się wychylając (obrazek [20]). Uważaj jednak, bo jego trasa patrolu jest taka, że strażnik może cię zauważyć. Z ciał zabierz amunicję do pistoletu maszynowego , potem wjedź do pokoju w kształcie litery L - jest tam szafka, a w niej amunicja do pistoletu i pistoletu maszynowego . Włam się też do komputera, a zdobędziesz plik.
Idź ostrożnie do [21] - wykorzystując chwile, w których strażnik na ciebie nie patrzy, zbliżaj się do niego, ukrywając się za kolejnymi słupami. Potem strzel mu w głowę i zabierz z ciała amunicję do pistoletu . Przeszukaj to pomieszczenie - w skrzyniach (jedna przy pojeździe, druga na półce) znajdziesz apteczkę , sygnalizator dźwiękowy i ładunek wybuchowy . Teraz wracaj się do windy, do komputera otwierającego drzwi i otwórz te ostatnie - czyli A1. Idź do windy widocznej na obrazku [22], by dostać się do następnego poziomu.