Misja 5-B cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching poradnik Gorky 02: Aurora Watching
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Cel: Uwolnij Sullivana
Tutaj walka wygląda zupełnie inaczej. Zamiast ze strażnikami będziesz walczył z mutantami. Nie ma tutaj sensu próbować się skradać, bo i tak ci to nie wyjdzie. Dużo będzie biegania i wabienia wielkich grup mutantów w miejsca w pobliżu gaśnic i beczek z łatwopalną substancją.
Idź przed siebie do drzwi widocznych na obrazku [01] - złam kod, aby dostać się do środka. Znajdziesz się w bazie. Po chwili z kapsuł wyjdzie para mutantów - widoczni na obrazku [02]. Wybierz tryb poruszania się w biegu i cofając się, strzelaj im w głowy (potrzeba czterech strzałów na średnim poziomie trudności). Uważaj - mutant po zabiciu wybucha. Gdy rozprawisz się z nimi, idź do małego pokoju obok zamkniętej bramy gdzie trzeba złamać kod - znajdziesz tam apteczkę . Potem złam wspomniany kod, a dostaniesz się dalej.
Wejdź do korytarza w [03] - po chwili z prawej wyjdzie jeden mutant, a później z lewej - trzech kolejnych. Musisz teraz wykonać pewien manewr - biegnij do środkowego pokoju widocznego w [04]. Jest tam beczka z wybuchową substancją widoczna na obrazku. Jak tylko mutanty będą blisko niej, strzel w nią - wybuch powinien zabić większość lub wszystkich (jeśli byli oczywiście dostatecznie blisko). Potem włam się do komputera widocznego na tym samym obrazku. Otworzysz drzwi dalej. Przeszukaj cele, w środkowej dolnej (patrząc na mapę) i lewej górnej znajdziesz amunicję do pistoletu , a w górnej prawej - apteczkę . Teraz idź nowo otwartym przejściem do drzwi i znajdziesz się ponownie w korytarzu otoczonym wodą.
Tutaj nauczysz się nowej metody. Biegnij przez miejsca pokazane na obrazku [05] i obrazku [06] do samego końca. Jednak nie rozpoczynaj łamania szyfru na drzwiach. Omiń mutanty i wróć się do miejsca, w którym na początku się tu pojawiłeś. Niech przeciwnicy tu przyjdą lub będą chociaż w połowie drogi, a ty znów pobiegnij do wyjścia (zielonej kropki). Wtedy powinieneś mieć wystarczająco dużo czasu na złamanie kodu i dostanie się do środka. Chodzi po prostu o to, aby odciągnąć wrogów od miejsca, w którym będziesz łamał szyfr