Labirynt (2) | Opis przejścia God of War III poradnik God of War III
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
W całej tej zabawie przeszkadzać Ci będą najróżniejsi przeciwnicy. Nie martw się nimi i nie walcz, tylko przez cały czas bądź w ruchu i pozwól, by to kolce załatwiły za Ciebie sprawę.
Pod koniec zabawy zarówno podczas fazy pierwszej, jak i drugiej, cała podłoga zostanie naszpikowana. Gdy do tego dojdzie, na horyzoncie zjawi się harpia. Uchwyć się jej (dobrze wyczuwając moment, gdyż jeśli wykonasz to za szybko, kolce nie zdołają się schować przed Twoim powrotem na ziemię), tak jak to czyniłeś podczas przelotów nad urwiskami.
Po przetrwaniu drugiej fazy, przed Tobą pojawi się wyjście [PS] - skorzystaj z niego i kontynuuj przygodę.
Pokonaj kolejny most, w trakcie którego będziesz mógł zapisać stan gry i przejdź do klatki na końcu (otworzysz ją niszcząc zamek-kryształ, za pomocą Nemejskich Rękawic). W środku znajdziesz Pandorę.
Po krótkiej rozmowie, wyjdź po drugiej stronie i zbierz wzmocnienie ze skrzyni po prawej stronie [!!!] . Następnie przejdź dostępną drogą do samego końca, złap tam dziewczynę (wciskając kółko) i podsadź ją.
W kolejnym pomieszczeniu dojdzie do nieco trudniejszego i dłuższego pojedynku. Przeciwnicy pojawiać się będą przez dłuższą chwilę, a między nimi zjawią się gorgony (wykańczaj je QTE-ami, aby zamieniać pozostałych w kamienie). Po lewej stronie znajdziesz ukrytą skrzynię z doświadczeniem.
Gdy wszyscy zginą, pociągnij za znajdującą się tam dźwignię i wpuść dziewczynę za kratę. Ta stając na przełączniku, odsłoni Ci mechanizm zmieniający położenie sześcianu.
Gdy do tego dojdzie, dziewczyna znajdzie się w śmiertelnym zagrożeniu, gdyż w jej kierunku zbliżać się będą piły. Na jej uratowanie masz tylko kilkanaście sekund. Wskocz na zieloną kratę i szybko przeskakuj w lewo. Następnie przeskocz na ruchomą część u góry, poczym znów zeskocz na dolną, będąc już po drugiej stronie. Tam zeskocz na ziemię i pociągnij za dźwignię.
Jeśli będziesz wystarczająco szybko uratujesz Pandorę. Teraz wystarczy ją podsadzić raz jeszcze, by przedostała się za pobliską kratę. Gdy ta wspinać się będzie po drabinie w kierunku przełącznika odblokowującego Tobie dalszą drogę, Ty zgarnij doświadczenie ze skrzyni po lewej.
Przechodząc przez otwartą kratę, wejdź na drabinę i udaj się do góry. |
Dochodząc na szczyt odkryjesz, że dziewczyna pozostawiona na chwilę samotnie, została uwięziona w zbiorniku, który za moment zacznie wypełniać się wodą (od momentu, w którym ruszysz pierwszy obiekt). Nim rozpoczniesz ratunek, wejdź w posiadanie rogu minotaura [!!!] (ukryta skrzynia po prawej stronie).