Labirynt (1) | Opis przejścia God of War III poradnik God of War III
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Labirynt
W ten oto sposób znalazłeś się w labiryncie Dedala. W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz miejsce do zapisu stanu gry, oraz ukrytą skrzynię z doświadczeniem w lewym, dolnym rogu.
Znajdziesz tam również znajomy Ci już rodzaj przełącznika - zadziałaj na nim i zmień ułożenie sześcianu. W ten sposób wywołasz walkę. Będzie ona odrobinę dłuższa i cięższa, ale powinieneś sobie poradzić przy pierwszym podejściu, gdyż otrzymasz w ramach pomocy cerbera, którego będziesz wstanie "osiodłać".
Po zakończonej walce przejdź do kolejnego pomieszczenia i opróżnij znajdującą się tam skrzynie ze wzmocnieniem [!!!] (po lewej stronie), następnie zadziałaj na przełączniku.
Obracając w ten sposób sześcian, wylądujesz w miejscu, gdzie po prawej stronie znajdować się będą dwie skrzynie : pierwsza z doświadczeniem, a druga ze wzmocnieniem [!!!] [LS] . Zbieraj je pojedynczo, by nie paść ofiarą ognia, wysuwanego obok. Ten pojawiać się będzie co kilka sekund, a kontakt z nim kończy się natychmiastową śmiercią.
Po lewej stronie również znajdować będzie się czasowy mechanizm wyzwalający ogień. Kiedy śmiercionośna pułapka będzie ukryta, przebiegnij tamtędy i łapiąc się kraty, szybko wejdź na górę.
Trzymając się ruchomego obiektu, podejdź do jego prawej krawędzi i odczekaj, aż zbliży się do kolejnej kraty. Gdy do tego dojdzie, przeskocz na nią [LS] . Następnie, gdy ostatni ruchomy mechanizm, będący na samej górze, wycofa się, wbiegnij na górę i wspinając się po kolejnej kracie, wskocz na ruchomy obiekt. Znajdziesz tam dźwignię otwierającą przejście - skorzystaj z niej.
Wyjdź na zewnątrz i pokonując długi most (będący całkowicie bezpieczny), przejdź do kolejnego pomieszczenia. |
Tu czekać Cię będzie kolejna łamigłówka. Na ziemi (poza skrzynią z doświadczeniem po prawej stronie) znajdziesz ruchomy blok. Przesuń go w kierunku centralnej części areny i zmień położenie sześcianu (aktywując przełącznik). Następnie przesuń ruchomy blok raz jeszcze, tym razem w górę pomieszczenia (oddalając od kamery) i zadziałaj na następnym przełączniku.
W ten oto sposób przetransportowałeś obiekt w okolice zapadni, otwierającej dalsze przejście. Wsuń na nią blok i udaj się do wyjścia. |
W tym momencie czeka Cię zręcznościowa walka, podczas której bardzo łatwo można zginąć, nawet na łatwiejszym poziomie trudności. Sześcian, w którym się znajdujesz, naszpikowany jest kolcami. Te wysuwać będą się z podłogi, i jeśli na nie trafisz, natychmiast zginiesz. Dla ułatwienia, czynność ta przeprowadzana będzie dwufazowo: najpierw pojawią się bezpieczne końcówki, by następnie całe kolce. Jeśli zobaczysz, że w miejscu, w którym się będziesz znajdować pojawią się szpice, natychmiast uciekaj na inny fragment areny.