Jaskinie CD (1) | Opis przejścia God of War III poradnik God of War III
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Jaskinie CD
Po wejściu do jaskini przygotuj się do starcia z nowym typem przeciwnika. Na szczęście, nie należy on do najtrudniejszych oponentów, będzie to zwykły skorpion. Po walce z nim, przejdź "korytarzem" do końca, a gdy trafisz do większej przestrzeni, zerknij w lewo - znajdziesz tam skrzynię z piórem feniksa [!!!] .
Walka ze skorpionami - gdyż te zawsze występują w większych grupach - nie wymaga od Kratosa specjalnych umiejętności. Wystarczy wybrać broń obszarową (na przykład Szpony Hadesa) i rozpocząć eksterminację. Przeciwnicy zawsze nacierają w większych grupach, a ich podstawowym atakiem jest uderzenie kolcem jadowym.
Walka z nimi jest jeszcze łatwiejsza od tych, z nieumarłymi psami, gdyż możesz złapać ich w każdym momencie i tym samym wykończyć (podczas gdy pies otrzymuje tylko kopniaka).
Na końcu drogi znajdziesz wielkie koło obrotowe. Przekręć nim, a zjedziesz wielką windą na niższy poziom. Zatrzymując się na dole, skieruj się przed siebie do mrocznego korytarza (pokonaj go z wyjętą głową Heliosa).
Po drodze zaatakowany zostaniesz przez grupę skorpionów. Wykończ ich i wyjdź do wielkiej jaskini z podwieszonymi sześcianami.
Przeskocz na pierwszy z nich i rozpocznij starcie. Zaatakowany zostaniesz przez grupę cyklopów w zbrojach. Wykończ dwóch pierwszych, a na arenie pojawią się kolejny. Dla ułatwienia, wśród nich znajdzie się przedstawiciel bez zbroi. Zajmij się nim w pierwszej kolejności, przejmując nad nim kontrolę. Za jego pomocą wykończ resztę napastników (całe starcie jest nieco bardziej wymagające).
Po zakończonej walce, rozejrzyj się dookoła. Koło jednej z krawędzi natkniesz się na dwie skrzynie ze wzmocnieniami (rogiem minotaura i doświadczeniem, gdyż znajdujący się tam drugi przedmiot został już zebrany w ilości, wymagającej do maksymalnego wzmocnienia Kratosa) [!!!] [!!!] .
Teraz przeskocz w kierunku tunelu, którego wejście wymaga odsłonięcia za pomocą głowy Heliosa (obok znajdziesz miejsce do zapisania stanu gry).
Na końcu odsłoniętej drogi, znajdować się będzie częściowo zatopione pomieszczenie. Nim do niego zeskoczysz, rozejrzyj się po półce, na której będziesz stać. Znajdziesz na niej dwie skrzynie z doświadczeniem. Następnie zeskocz na dół i skieruj się w prawo. Znajdziesz tam kolejną skrzynię ze wzmocnieniem [!!!] .
Brodząc w wodzie, po lewej stronie znajdziesz dźwignię. Pociągnij za nią, by podnieść poziom tafli wody i być w stanie złapać się kraty po prawej stronie.