Gaja | Opis przejścia God of War III poradnik God of War III
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Gaja
Grę rozpoczynamy przechadzką po ciele Gai. Już na samym starcie zaatakowany zostaniesz przez kilku najsłabszych przeciwników (nieumarłych). Zabijając ich, poznasz podstawową mechanikę gry, związaną z zadawaniem obrażeń.
Po wyeliminowaniu zagrożenia, nad areną pojawi się Helios i spalając część cierni, umożliwi Ci dalszą drogę. Podejdź do przewróconego konara i odrzuć go na bok (szybko wciskając kółko).
Następnie biegnij przed siebie (po drodze eliminując kilku śmiałków), aż dodrzesz do miejsca, gdzie zaatakowany zostaniesz przez wodnego "konia". Jest to jedna z macek przywołanego przez Posejdona lewiatana, a jej wyeliminowanie nie będzie należało do najprostszych zadań. Podbiegnij do niej i zaatakuj zwykłymi atakami, a gdy ta przygotuje się do ataku źródłem wody [PS] (odchylając daleko głowę), odpal zdolność Ostrz Ateny (pod prawym spustem - R2). W ten sposób uchronisz się od utraty zdrowia, jednocześnie zadając obrażenia przeciwnikowi. Możliwe jest również odskoczenia na bok, za pomocą prawej gałki.
W chwili zadania wystarczających obrażeń, Gaja obróci się a Ty zawiśniesz w powietrzu. Pomimo zmiany położenia, walka nie ulega zmianie. Podejdź do przeciwnika i atakuj tak szybko, jak to tylko możliwe. W tym momencie nie będziesz atakowany źródłem wody, jedynie bocznymi kończynami. | |
Gdy potwór oberwie kilkakrotnie, znów zmienisz położenie - tym razem będziesz się wspinał pionową ścianą. Taktyka nie ulega jednak zmianie - uderz kilkakrotnie i odskakuj na boki, by w ten sposób uniknąć utraty zdrowia w trakcie uderzeń przeciwnika. |
Po chwili znów staniesz na równych nogach i dojdzie do ostatniego starcia z wodnym "koniem" (przynajmniej przez moment). Przeciwnik znów będzie atakować za pomocą wody, unikaj jej podobnie jak przed momentem, uruchamiając wir z pod R2.
W chwili gdy zadasz wystarczającą ilość obrażeń, potwór znieruchomieje i pojawi się nad nim symbol wykańczania - duże, obracające się "kółko". Podbiegnij do niego i wciśnij wskazany przycisk. Odpalisz w ten sposób sekwencję Quick Time Events, w której będziesz musiał w odpowiednim momencie wciskać wskazane guziki. Dojdzie do czterech (losowych) interakcji, wykorzystujących podstawowe guziki: trójkąt, kwadrat, kółko i X. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, załączy się scenka i wylądujesz na zboczu góry.