Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wizyta na wyspie | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy poradnik Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Ruszyłem dalej w głąb wyspy, jednak przejście blokowała krata. Użyłem więc łopaty na Piasku (#65) przed kratą - po kilku godzinach powstało nowe przejście do jaskini. W nagrodę dostałem Skrzynie ze skarbem, którą otworzyłem łomem. Znalezioną Małą skrzynkę znów potraktowałem ulubionym narzędziem - otrzymałem Maleńką skrzynkę. Zaczęło mnie wtedy trochę męczyć to całe otwieranie, ale powtórzyłem cały zabieg raz jeszcze. Dostałem Nieoznakowaną skrzynkę, którą ręcznie otworzyłem. I tak stałem się posiadaczem Ziemniaka i Wiadomości.

W jaskini użyłem świeżo naładowanego świetlika i rozpocząłem rozwiązywanie Układanki (#66) - Wizyta na wyspie | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

W jaskini użyłem świeżo naładowanego świetlika i rozpocząłem rozwiązywanie Układanki (#66). Pomocnym okazało się przeczytanie zdobytej wcześniej księgi - dziennika wyprawy pogrzebowej Karna. Zadanie było stosunkowo proste - wystarczyło ułożyć grzyba z puzzli. Utrudnieniem było zmuszanie do ładowania świetlika, gdyż dawane przez niego światło nie starczało na długo. Po skończonej zabawie - ułożeniu puzzli otworzyło się tajne przejście z nową łamigłówką..

Zabrałem leżące na mostu Dziurawe pięciolitrowe wiadro (#68), Trzylitrowe wiadro (#70) oraz Bambusową tyczkę (#71) Dziurawe wiadro nie mogło być napełnione z powodu defektu, więc wrzuciłem do niego galaretkę i wtedy spróbowałem ponownie. Jednak galaretka się rozpuściła - wtedy użyłem niewiarygodnie zastygniętej galaretki i nalałem wody - otrzymałem Pięciolitrowe wiadro pełne wody. Wylałem wszystko i zacząłem rozwiązywać łamigłówkę.

Do nalewania wody skorzystałem z Pompy (#69) - Wizyta na wyspie | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Do nalewania wody skorzystałem z Pompy (#69). Najpierw napełniłem trzylitrowe wiadro, otrzymując Trzylitrowe wiadro pełne wody. Przelałem wszystko do pustego, pięciolitrowego wiadra, otrzymując pięciolitrowe wiadro z trzema litrami wody. Teraz napełniłem ponownie trzylitrowe wiadro i znów przelałem zawartość do pięciolitrowego wiadra - otrzymując pięciolitrowe wiadro pełne wody oraz trzylitrowe wiadro z jednym litrem wody. Wylałem zawartość pięciolitrowego wiadra, a następnie przelałem jeden litr z trzylitrowego wiadra do pięciolitrowego. Napełniłem znowu trzylitrowe wiadro i przelałem do pięciolitrowego wiadra z jednym litrem wody - teraz było w środku łącznie cztery litry. Postawiłem Pięciolitrowe wiadro z czterema litrami wody na Wadze (#67), co spowodowało opuszczenie mostu.

W kolejnym pomieszczeniu spotkałem szeryfa próbującego ugotować grzyba. Wyrwałem mu z ręki Księgę czarów (#72) - ten jednak nie dał za wygraną. Musiał użyć wiecznego pióra aby go rozśmieszyć. Wtedy szeryf uciekła, a ja mogłem użyć rękawicy do wyciągnięcia Grzyba (#73).Wróciłem na brzeg wyspy, do Eltona, który krył się za drzewami. Porozmawiałem z nim na chwilę, po czym użyłem bambusowej tyczki do wyciągnięcia Pływaka (#74). Zdobyłem także przy okazji Złamany ster. Odwiązałem Linę od pływaka i przywiązałem ją do tratwy. Użyłem młotka na złamanym sterze, po czym zamontowałem zreperowany Ster na tratwie. Podobnie postąpiłem z pedałami. Tratwa była gotowa do drogi, więc wsiadłem na nią wraz z Eltonem i ruszyliśmy z powrotem do domu.

1 - Wizyta na wyspie | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry