Szaty króla | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy poradnik Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Czas na zdobycie szat. Pokręciłem się jeszcze trochę po mieście w poszukiwaniu laboratorium Eltona, naszego lokalnego naukowca. W okolicy spotkasz jeszcze kilku mieszkańców - starszą panią Louise oraz Sama, gościa z pieskiem. Wypytałem ich o kilka rzeczy - tak dla zabicia czasu. Po trzykrotnej próbie dostania się do środka (korzystałem z Dzwoniąco-mówiącego urządzenia przy drzwiach (#21) w końcu się udało - wystarczyło po prostu zapukać... A więc wszedłem do środka, porozmawiałem z Eltonem, po czym rozejrzałem się po pomieszczeniu. Zabrałem Atrament (#25), Puste wieczne pióro (#26), Projekty (#22) oraz po obejrzeniu Tajemniczego wynalazku (#23), który okazał się być Odkurzaczem - także i jego. Obejrzałem dokładnie projekty, dzięki czemu na odwrocie znalazłem Schemat rozbioru mięsa.
Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie