Tryby gry | Podstawy gry sieciowej w Gears of War 4
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Kontra
W trybie Kontry uczestniczy 10 graczy w dwóch drużynach walcząc ze sobą na określonych zasadach - dostępne są mecze różnego rodzaju:
Drużynowy deathmatch (Team deathmatch) - najbardziej podstawowy tryb rozgrywki. Dwie drużyny walczą ze sobą na arenach wybranych w głosowaniu. Mecz kończy się, gdy pokonani zostaną wszyscy przeciwnicy. Każda drużyna ma ustaloną ilość wskrzeszeń, która jest sumowana dla całej drużyny - staraj się więc nie ginąć zbyt często, gdyż zabierasz także innym członkom drużyny szansę na "respawn". Gdy zginiesz możesz zmienić domyślną broń.
Strefa wojny (Warzone) - jeden ze standardowych trybów dla wielu gier FPP w trybach turniejowych. W jednej rundzie masz tylko jedno życie. Poza tym nie różni się od standardowego starcia drużynowego.
Domyślnie ilość wskrzeszeń ustalona jest na 15 a mecz rozgrywa się do czasu osiągnięcia 2 zwycięstw przez drużynę.
Zbijak (Dodgeball) - w tym trybie każdy zawodnik jest kluczowy. Gdy ginie przeciwnik, jeden z twoich towarzyszy zostaje wskrzeszony. Dzięki temu mechanizmowi możliwe jest zwycięstwo nawet, gdy zostaniesz sam na pięciu oponentów. Warto jest w tym trybie być snajperem - pozwala to na zdobycie przewagi, gdy członków twojej drużyny jest mniej.
Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie