Akt 3:3 - U Progu | Opis przejścia Gears of War 4
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Ilość sekretów: 4
Po wyjściu z wagonu ruszaj dalej, wejdź po schodach i przetnij tkankę blokującą dostęp do pierwszego pokoju. Znajdziesz tam pierwszą rzecz do znalezienia. Statuetka będzie po lewej strony od drzwi które prowadzą na dwór. Gdy ją zabierzesz i wyjdziesz na zewnątrz, pojawi się gniazdo. Jeśli nie masz do dyspozycji granatów, poczekaj aż którys z towarzyszy wysadzi gniazdo.
W następnym punkcie znajdziesz sie przed wejściem do koszar, gdzie znów pojawi się gniazdo. Po zlikwidowaniu przeciwników skręć do domku po lewej, a tam na ścianie znajdować się będzie znajdźka.
Będąc w koszarach natrafisz na jadalnię, w której będzie kilku przeciwników. Uważaj, bo gdy zejdziesz na dół, to do sali wejdą dwa skoczki. Gdy jednego z nich zabijesz to pojawi się następny. Po ich pokonaniu od kuchni wejdą kolejni przeciwnicy. Ta fala będzie już ostatnią w tej miejscówce.
Trafisz teraz na mały dziedziniec, gdzie w pewnym momencie pojawi się potwór, którego szukacie. Szybko ucieknie, a przed tobą pojawia się nowi wrogowie. Problemem będzie działko stacjonarne u szczytu wzgórza, ale po lewej stronie możesz znaleźć karabin snajperski. Tutaj też znajdziesz kolejną znajdźkę. Patrząc z kierunku, z którego tu przybyłeś, idź lewą ścianą, a znajdziesz schodki w górę. Na ich szczycie, po prawej znajdziesz przedmiot do kolekcji.
Po wejściu do budynku i dotarciu na piętro okaże się, że teraz rój atakuje od zewnątrz. Najlepiej pozwól jednemu ze swoich towarzyszy siąść na działku, a samemu weź granatnik, który leży obok. Po pokonaniu pierwszej fali, pojawi się chmara młodzików (tych skaczących) więc jeśli masz ze sobą broń "Lancer" to warto użyć piły tarczowej.
Na koniec pojawi się jeszcze fala mieszana, lecz nie będzie już w takiej ilości jak poprzednie. Warto w tym momencie załadować amunicję i przejść przez drzwi które są po lewej stronie.
Po przejściu przez następny dom będziesz miał szansę zabrać broń o nazwie "Krajzega". To bardzo fajna broń, która wystrzeliwuje dyski które odbijają się od ścian i może ci się przydać za chwilę, gdy na twojej drodze pojawią się kolejne dwa gniazda. Po ich zlikwidowaniu ruszaj ku mostu zwodzonemu. Przed samym mostem napotkasz jeszcze jedno gniazdo.
By opuścić most musisz zniszczyć dwa ciężarki które są widoczne po obu stronach mostu. W środku będziesz miał możliwość znalezienia nieśmiertelnika. Jest on na piętrze praktycznie obok drzwi na zewnątrz. Leży jak zwykle obok szkieletu.
W końcu wylądujesz na sporym dziedzińcu, gdzie pojawi się pełno przeciwników roju. Musisz po prostu przeć przed siebie do katakumb niszcząc kolejne zastępy wroga. Na koniec musisz tylko przeciąć tkankę i zostanie odpalona scenka sygnalizująca koniec epizodu.