Akt 4:4 - Brak Mocy | Opis przejścia Gears of War 4
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Ilość sekretów: 2
Idź prosto przed siebie, aż do windy. Tam okaże się, że ona nie działa i trzeba przywrócić zasilanie awaryjne. Cofnij się trochę i podejdź do wielkich, czerwonych wrót które musisz wyważyć kopniakiem.
Podejdź do mechanizmu turbiny i spróbuj ją włączyć. Okaże się, że obok Rój zakleił turbinę i trzeba to najpierw zdjąć z niej tą maź. Po przywróceniu zasilania musisz wrócić do windy, ale drogę zablokują ci przeciwnicy. Przebij się przez nich do windy i spróbuj uruchomić. Winda dalej nie działa i znów będziesz musiał rozdzielić swoją drużynę.
Różnica jest taka, że jeśli wybierzesz Generatory będziesz szedł dołem, a jeśli stację roboczą to górą. Ci z góry będą w większości wspierać tych na dole podczas walk przy generatorach, a ci od generatorów będą musieli pomóc drugiej drużynie w przejściach pomiędzy generatorami co będzie polegało np. na zniszczeniu wieżyczki, która ich przygwoździła.
Po włączeniu obu generatorów twoja drużyna znów będzie w komplecie i będziesz mógł wrócić do windy. Ta w końcu zadziała, ale nie pojedzie daleko, bo zostanie zaklinowana.
W następnym pomieszczeniu czeka cię następna walka z Nosicielem. Problemem będą Młodziki które będą wyłaniać się ze zniszczonych kokonów, ale nie pozwól mu dojść do siebie, a powinieneś go pokonać. Trzeba pamiętać tylko o atakowaniu klatki piersiowej w momencie, gdy ją odsłania.
Gdy przejdziesz dalej, czeka cię przejście przez dwie turbiny. Musisz pociągnąć za dźwignię obok niej i szybko przebiec przez środek, gdy ta się zatrzyma. W następnej Sali czeka cię walka z silniejszym przedstawicielem roju, ale nie będzie to nic czego byś do tej pory nie pokonał.
Idź dalej, a znajdziesz pomieszczenie, gdzie uwiezieni byli Gearsi kilka lat wcześniej. Wśród trupów możesz znaleźć jeden nieśmiertelnik jako przedmiot kolekcjonerski.
W pomieszczeniu z łańcuchami znów zaleją cię wrogowie, których musisz pokonać. Po zabiciu ich idź dalej i przed przejściem przez czerwone drzwi skręć w lewo. Tam powinieneś mieć kolejny przedmiot kolekcjonerski do zabrania.
W następnym pokoju będzie więcej łańcuchów, przeciwników i na dodatek pojawi się pomiot. Najlepiej na początku zabić tych słabszych przeciwników, a na koniec wziąć się za silniejszego. Kiedy go pokonasz idź dalej, a po chwili twoja drużyna zostanie rozdzielona.
Kiedy wespniesz się po pierwszej drabinie od razu zostaniesz zaatakowany przez Łapacza oraz Trepy. Oczywiście Łapacz pojawi się na koniec więc będziesz miał możliwość np. zabrania łuku od jednego z przeciwników.
Kiedy już wszystkich zabijesz, wejdź znów do środka i idź korytarzem tak długo, aż nie pojawi się filmik oznaczający koniec aktu.