Akt 1:2 - Wpad i wypad | Opis przejścia Gears of War 4
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Dostępne osiągnięcia: Najazdy to specjalność outsiderów (Raiding is what Outsiders Do)
Ilość sekretów: 1
Po cutscenie udasz się windą do wnętrza budynku w składzie liczącym teraz 3 osoby (ale w zadaniu przeznaczonym na dwóch graczy). Użyj dźwigni w najbliższym pomieszczeniu korzystając z klawisza akcji. Po tym jak zjedziesz windą w dół. Nim podniesiesz niebieską skrzynkę, podejdź do włączonego komputera z zielonym ekranem - możesz wykraść z niego dane (sekret).
Teraz weź sam lub łatwiej wraz z towarzyszem granatową skrzynkę i zaciągnij/zanieś ją do windy. Tego typu skrzynki, tzw. Fabrykator (Fabricator), pozwalają ci na zbudowanie broni z dostępnego zestawienia, za punkty. Ich limit jest ustalony (5 000) i odnawia się wraz z upływem czasu. Jeśli nie masz potrzeby zmiany broni na inną, zawsze możesz wyprodukować posiadaną, by dostać zapas amunicji lub przygotować granaty.
Aby wyprodukować dane wyposażenie po prostu wybierz ikonę interesującej cię broni. W prawym rogu wyświetlona jest obecna (z góry ustalona) maksymalna ilość energii fabrykatora. W późniejszych etapach dodane zostaną również zakładki i będziesz mógł przygotować fortyfikacje w etapach defensywnych.
Jadąc do góry windą będziesz atakowany przez roboty parami. Najlepiej używaj ich broni, by nie tracić cennej amunicji, który przyda ci się później. Gdy Del wyprowadzi windę na samą górę przerzuć się na Markzę Mk 1 i szybko ostrzeliwuj oponentów. Po tej walce wyjdziecie na powierzchnię.