Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Filary Ziemi - poradnik do gry

Filary Ziemi - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Filary Ziemi: Rozdział 2, Jack - solucja, opis przejścia The Pillars of the Earth poradnik, solucja

The Pillars of the Earth, Księga 1: Z popiołów - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 15 kwietnia 2021

W tym rozdziale znajdziesz dokładny opis przejścia rozdziału drugiego - Jack (Chute Forest, jaskinia):

Upoluj coś do jedzenia i uwędź mięso

Jako Jack wędruj w lewo, omijając wielkie drzewo rosnące tuż przy rzece - Filary Ziemi: Rozdział 2, Jack - solucja, opis przejścia - Filary Ziemi - poradnik do gry

Jako Jack wędruj w lewo, omijając wielkie drzewo rosnące tuż przy rzece. Zauważ w śniegu (na lewo od owego drzewa) ślady racic sarny. Gdy usłyszysz odgłos łamanych gałązek, przejdź w prawo i strzel do sarny z posiadanej procy (tym razem nie wystarczy klikać, w momentach gdy kółko przelatuje przez seledynowe pola - trzeba ponadto zmieścić się w czasie, którego upływ pokazuje biały pasek znikający z obrysu ikonki myszki). Kiedy sarna się spłoszy i wejdzie do wody, strzel do niej po raz drugi. Następnie zajmij się martwą sarną leżącą przy brzegu.

W jaskini do ekwipunku chłopca trafi również książka - Filary Ziemi: Rozdział 2, Jack - solucja, opis przejścia - Filary Ziemi - poradnik do gry

W jaskini do ekwipunku chłopca trafi również książka. By uwędzić wiszącą nad paleniskiem sarninę, najpierw dołóż do ognia drew ze stosu w dole ekranu (poniżej paleniska). Następnie wyjdź z jaskini (dołem ekranu w prawo) i weź kilka mokrych gałązek, leżących tuż przy wyjściu. Połóż je na kracie paleniska, by zaczął unosić się dym.

Ze zbudowanego przez chłopca z kamieni zamku (na prawo od paleniska) weź słomianą figurkę Karola Wielkiego. Przyjrzyj się pozostawionym obok narzędziom i broni, a konkretnie łukowi Ellen (nowy obiekt w zakładce "Przedmioty").

Rozejrzyj się, po czym podążaj śladami mnicha

Wyjdź na zewnątrz i maszeruj w prawo, podążając za usłyszanym dźwiękiem, a znalazłszy się głęboko w lesie, skieruj się w lewo.

Po rozmowie z matką, kiedy zarówno Ellen, jak i Francis się oddalą, zabierz zakrwawiony materiał, leżący na kopcu po lewej, a następnie sprawdź sam kopiec. Dokonawszy wstrząsającego odkrycia, zdecyduj się na powrót do lasu (cały czas w prawo). Po dyskusji z Tomem i Alfredem na wyświetlającej się na ekranie mapie wskazuj kierunek, w którym udał się Francis, klikając kolejne kółka. Warto wiedzieć, że w relacji z Alfredem można postawić na wrogość lub przyjaźń (dwa wykluczające się osiągnięcia). Kiedy, podążając śladami mnicha, staniesz przed dylematem: iść w dół rzeki (w tym przypadku milcz, jeśli chcesz zrazić do siebie Alfreda, lub doceń jego spostrzegawczość, jeśli chcesz, by polubił Jacka) czy przejść na drugi brzeg (w tym przypadku analogicznie - zignoruj jego upadek lub pomóż mu się podnieść) - zdecyduj się na dowolną opcję, po czym kontynuuj wędrówkę.

Gdy Tom zarządzi odpoczynek i oddali się, kliknij dowolne miejsce, by Jack się podniósł i otoczenie stało się interaktywne - Filary Ziemi: Rozdział 2, Jack - solucja, opis przejścia - Filary Ziemi - poradnik do gry

Gdy Tom zarządzi odpoczynek i oddali się, kliknij dowolne miejsce, by Jack się podniósł i otoczenie stało się interaktywne. Jeśli chcesz dokuczyć Alfredowi, strzel z procy w pokrytą śniegiem gałąź nad jego głową. W przeciwnym wypadku po prostu zaczep jego lub Marthę.

Po chwili chłopak zauważy coś w zamarzniętej rzece - sprawdź, co to jest.

Znalazłszy się z powrotem w jaskini, jeśli chcesz okazać niechęć Alfredowi, nalej najpierw zupy jego siostrze lub sobie, a Alfreda cały czas pomijaj, wybierając inne opcje. Jeśli jednak chcesz się z nim zakumplować, nakarm go jako pierwszego, potem Marthę i na końcu siebie. Wreszcie podejmij decyzję, czy chcesz wyruszyć w drogę razem z rodziną Toma, czy nie.