Wkrocz na Drogę (trzecia misja z przejęcia Rzeki Henbane) | Rzeka Henbane Far Cry 5 - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 kwietnia 2018
Wkrocz na Drogę (Walk the Path) to ostatnia trzecia misja fabularna gry Far Cry 5 spośród tych związanych z przejęciem kontroli nad regionem Rzeka Henbane. Misja ta pojawi się w dzienniku bohatera już po tym jak pokonasz Faith Seed. Quest ten dotyczy uratowania szeryfa Whitehorse'a oraz ostatecznego sabotowania produkcji narkotyku Błogość. W tym celu konieczne będzie wykonanie szeregu czynności w jednym z bunkrów kultystów. Opis przejścia tej misji znajdziesz poniżej.
Sabotaż zaworów w bunkrze Faith
Wejdź do bunkra Faith (Faith's Gate). Wyeliminuj po drodze kilku przeciwników i dotrzyj do miejsca spotkania z szeryfem Earlem Whitehorsem. Z cut-scenki dowiesz się o konieczności zatrzymania dalszej produkcji Błogości.
Wyjdź po schodach na górę i dotrzyj do bramy z pokrętłem. Wkrótce natrafisz na kolejne tego typu drzwi i znajdziesz się w większej hali. Warto poświęcić trochę czasu na oczyszczenie jej z przeciwników, przy czym spodziewaj się pojawiania w tej lokacji kolejnych wrogów w dalszej części misji. Musisz dotrzeć w sumie do pięciu zaworów i przykładowy pokazuje obrazek.
Sabotaż pomp w bunkrze Faith
Po tym jak zakręcisz wszystkie zawory dotrzyj do wskazanego przez grę przejścia do dalszej części bunkra. W kolejnej lokacji musisz zniszczyć 3 centralne pompy. Tak jak wcześniej warto na początek pozbyć się przynajmniej części przeciwników będących pod wpływem Błogości. Same pompy możesz niszczyć z użyciem broni lub podrzucając ładunki wybuchowe.
Uwaga - Począwszy od tego miejsca unikaj kontaktu z płomieniami żeby nie zostać podpalonym. Odczekuj aż z rur przestanie wydobywać się gaz lub omijaj płonące pułapki przy zachowaniu bezpiecznej odległości.
Wydostanie się z bunkra Faith
Musisz teraz dotrzeć do silosu. Po drodze będziesz wpadał na kolejnych kultystów i najbardziej uważaj na tych silnie opancerzonych z CKM-ami oraz miotaczami ognia. Możesz ich atakować podobnymi broniami albo np. polegać na dynamicie czy granatach.
Na sam koniec musisz uciec z bunkra. Podążaj liniową ścieżką, otwieraj po drodze kolejne drzwi i uważaj na ogień. Misja dobiegnie końca wraz z wyjściem na powierzchnię.
Uwaga - Pomimo przejęcia kontroli nad Rzeką Henbane możesz nadal zwalczać w niej napotykanych kultystów i zajmować się zaliczaniem innych misji (fabularnych i pobocznych).
Nagrody za ukończenie misji: Premie pieniężne do czynności wykonywanych w Rzece Henbane (zaliczanie misji itp.), trofeum Na ratunek Szeryfowi Whitehorse'owi, dwururka Pożeracz Grzechów (możesz ją zabrać z dowolnego sklepu z bronią), 4000 dolarów.