Skok w bok | Dolina Holland | Solucja Far Cry 5 Far Cry 5 - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Skok w bok (Jumping Ship) to tytuł jednego z zadań fabularnych gry Far Cry 5 możliwych do rozegrania podczas pobytu w Dolinie Holland. W ramach rozgrywania tej misji będziesz musiał ochraniać kultystę-dezertera, który znalazł się na celowniku swoi dawnych pobratymców. Kompletny opis przejścia tego questu znajdziesz poniżej.
Ochrona dezertera na terenie parku przyczep
Misję możesz rozpocząć dopiero po wyzwoleniu miasteczka Fall's End w Dolinie Holland. Dotrzyj do kościoła i spotkaj się z Pastorem Jeromem. Wyrusz do Parku przyczep Silver Park (Silver Lake Trailer Park) w północnej części regionu. Po zbliżeniu się do tej lokacji okaże się, że przebywają w niej kultyści. Zacznij po kolei pozbywać się kultystów - możesz skradać się lub brać udział w otwartych walkach. Po zabezpieczeniu parku przyczep spotkaj się z jednym z członków ruchu oporu. Otrzymasz zadanie ochraniania dezertera leżącego na podłodze w jednej z przyczep.
Warto przez cały czas pozostawać wewnątrz przyczepy z dezerterem lub w jej najbliższym otoczeniu. Obserwuj wskazania radaru i wysłuchuj komunikatów żeby dowiadywać się skąd nadciągają kultyści. Do eliminowania ich najlepiej używać strzelby lub ciężkiego karabinu maszynowego. Możesz również porozmieszczać po okolicy ładunki wybuchowe czy pomagać sobie granatami albo wyrzutnią do szybkiego niszczenia pojazdów kultystów. Warto też korzystać z pomocy Hurka lub Adelaide do skutecznego pozbywania się przeciwników.
Dotarcie z dezerterem do doków
Broń się do momentu otrzymania zaktualizowanegpo celu misji. Podnieś dezertera i zacznij przenosić go w stronę doku. Po parku przyczep nadal mogą krążyć pojazdy kultystów. Warto tu skradać się i przekradać dalej gdy samochody te oddalą się. Jeśli zostaniesz zauważony to połóż dezertera na ziemi i zaatakuj wrogów.
Po dotarciu na molo umieść dezertera na pokładzie łodzi. Na sam koniec musisz zabezpieczyć okolicę. Prowadź walki w pobliżu doku (warto skorzystać ze stanowiska maszynowego) lub po powrocie do parku przyczep. Zabicie wszystkich kultystów zakończy misję.
Nagroda za ukończenie misji: 600 punktów ruchu oporu