Poboczne misje Larry'ego Parkera | Dolina Holland | Solucja Far Cry 5 Far Cry 5 - poradnik, solucja
W tej unikalnej kategorii zadań zajmiesz się podejrzeniami Larry'ego na temat obecności obcych w Hope County.
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Misje Larry'ego Parkera to unikalna kategoria dodatkowych zadań gry Far Cry 5. Zaliczaniem ich możesz zajmować się podczas pobytu w Dolinie Holland i dotyczą one podejrzeń Larry'ego na temat obecności obcych w Hope County. Do ukończenia sa w sumie cztery misje. Rozegranie ich nagradzane jest unikalną bronią wysyłającą mikrofale (Magnopulser) oraz trofeum Fakt naukowy. Solucje do wszystkich zadań zlecanych przez Larry'ego zamieściliśmy poniżej.
- Odblokowanie misji Larryego Parkera
- Uwolnić Larryego
- Bohaterska podróż
- Bliskie spotkania
- Nie z tego świata
Odblokowanie misji Larryego Parkera
Wszystkie poboczne misje Larry'ego Parkra rozpoczyna się w Laboratoriach Parkera (Parker Laboratories) na zachód od miasteczka Fall's End w Dolinie Holland. Miejsce to pokazuje dołączony obrazek.
Uwolnić Larryego
Zadanie to automatycznie załączy się po tym jak dotrzesz do Laboratoriów Parkera i odnajdziesz Larry'ego otoczonego przez wyładowania. Musisz doprowadzić do wyłączenia dostaw prądu żeby móc porozmawiać z Larrym. To proste zadanie. Zauważ, że od głównego urządzenia gdzie stoi Larry odchodzą kable. Prowadzą one do trzech różnych generatorów i każdy z nich musisz wyłączyć. Po tym jak tego dokonasz powróć do Larry'ego i pogadaj z nim. Otrzymasz od niego kolejne zadanie.
Nagroda za ukończenie misji: 300 dolarów
Bohaterska podróż
W ramach tej misji musisz pomóc Larry'emu w zniszczeniu anten satelitarnych, które według niego są wykorzystywane do podsłuchu. Dotrzyj do wieży telekomunikacyjnej (Purpletop Telecom Tower). Po dotarciu na miejsce zacznij od pozbycia się grupy przeciwników.
Główny bohater musi dysponować Kotwiczką (zakup taką umiejętność za 1 punkt talentów), gdyż tylko w taki sposób przedostaniesz się na pierwszy balkonik (powyższy obrazek). W dalszej części wspinaczki możesz też na szczęście używać drabin.
Już w trakcie wspinaczki rozglądaj się za dwoma pierwszymi antenami satelitarnymi. Do niszczenia ich używaj dowolnej broni palnej. Ostatnie trzy satelity są zamontowane bardzo wysoko, ale z pomocą przyjdzie tu Larry. Użyj ponownie kotwiczki żeby złapać się śmigłowca Larry'ego i wdrap się na pokład maszyny. Możesz już zacząć ostrzeliwać satelity z pokładu śmigłowca.
Po zniszczeniu wszystkich anten zaczekaj aż powrócicie do domu Larry'ego. W lokacji tej pojawili się nowi wrogowie i musisz ich zabić.
Nagrody za ukończenie misji: 700 dolarów, 200 punktów ruchu oporu
Bliskie spotkania
W tym zadaniu musisz zająć się odnalezieniem 4 obiektów (artefaktów) obcych. Wyrusz na pole wchodzące w skład Farmy Bradbury (Bradbury Farm). Miejsca odnajdywania artefaktów prezentuje powyższy obrazek.
- Pierwszy obiekt obcych (Alien Object) odnajdziesz przy martwej krowie.
- Drugi obiekt obcych jest na szczycie dużego silosu na farmie. Najtrudniej jest go zdobyć. Musisz rozpocząć wspinaczkę przy mniejszym silosie z powyższego obrazka. Przeskocz na sąsiedni silos i następnie na mały balkonik z drabiną. Dotrzyj do gniazda na samej górze największego silosu.
- Trzeci obiekt obcych jest w środku dużego znaku wypalonego w sianie. Mogą tu krążyć (i zaatakować bohatera) indyki.
- Czwarty obiekt obcych został porwany przez psa. Możesz go doścignąć i wyjąć mu artefakt z pyska lub zastrzelić psa.
Misję zaliczysz po zebraniu wszystkich artefaktów. Powróć do Larry'ego żeby rozpocząć ostatni quest.
Nagrody za ukończenie misji: 800 dolarów, 200 punktów ruchu oporu
Nie z tego świata
Od Larry'ego dowiesz się, że potrzebuje więcej prądu i zostaniesz wysłany do Stacji transformatorowej (Hilgard Electric Power Station). Zacznij od dotarcia do panelu wewnątrz małego budynku. Musisz następnie skorzystać z pięciu przełączników.
Trzy przełączniki są bardzo łatwe do odnalezienia. Czwarty jest na wieży, na którą wdrap się po drabinie. Piąty przełącznik jest na innej wieży. Pozostań w miejscu gdzie był czwarty przełącznik i złap się liny (obrazek). Uwaga - W lokacji tej pojawią się docelowo kultyści. Warto zrobić sobie przerwę od docierania do przełączników i ich zabić.
Powróć po wszystkim do Larry'ego i obserwuj jego eksperyment. Po tym jak Larry "wyparuje" możesz podnieść eksperymentalną broń Magnopulser oraz buty Larry'ego.
Uwaga - Zasady działania nowo zdobytej broni opisane zostały na stronie Jak zdobyć magnopulser? w rozdziale FAQ naszego poradnika.
Nagrody za ukończenie misji: Magnopulser (unikalna broń na mikrofale), 1600 dolarów, 200 punktów ruchu oporu.