Zadania poboczne | Avalon | Faery Legends of Avalon poradnik Faery: Legends of Avalon
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Zadania poboczne
Z1.8. Pomóż Mariliane
Mariliane chce zrobić sobie łóżko ze skorupy kraba.
Porozmawiaj z chochliczką na pierwszym piętrze wieży [M1.1 punkt 8].
- Zabij kraba.
- Zanieś Mariliane skorupę kraba.
- Dowiedz się, jak odtworzyć śmiech nimf.
- Znajdź butelkę pełną wody.
- Sprowokuj mewę do śmiechu [M1.1 punkt 4].
- Daj Marsjaszowi zabutelkowany śmiech.
- Odzyskaj nasiona ukradzione przez trolle.
- Zwróć nasiona Gorczyczce.
- Poszukaj tkaniny w Mieście Miraży.
- Dostarcz wspaniałą tkaninę Arachne.
- Poproś o radę mieszkańców odwiedzonych światów.
- Odszukaj kuzyna Pchłołowa w innych światach.
- Poszukaj drugiego kuzyna Pchłołowa.
- Poszukaj w innych światach trzeciego kuzyna Pchłołowa.
- Przekaż Pchłołowowi wieści o jego kuzynie.
Krab o którym mowa znajduje się na plaży pod wieżą [M1.1 punkt 15]. Po zabiciu go zyskasz skorupę.
W ramach podziękowania za pomoc w zdobyciu skorupy, Mariliane obdaruje Cię Opaską z Zestawu Ognia.
Z1.9. Uszczęśliw Marsjasza
Marsjasz desperacko pragnie raz jeszcze usłyszeć śmiech nimf.
Zleć do wioski [M1.1 punkt 9] i zagadnij fauna Marsjasza o Arkadię. Marsjasz poprosi Cię o pomoc.
Udaj się do syreny Maryny [M1.1 punkt 6] i zapytaj o Arkadię i nimfy, a dowiesz się jak brzmi śmiech nimf.
Butelkę znajdziesz przy brzegu morza [M1.1 punkt 14]. Chronią ją dwa duchy (błyskawic i powietrza), które trzeba pokonać. Najskuteczniejsze będą ataki fizyczne, gdyż oba duchy są bardzo odporne na magię.
Rozczulony "śmiechem nimf" faun podaruje Ci Broń z Zestawu Leczniczego.
Z1.10. Pomóż Gorczyczce
Gang szalejących na wyspie trolli (Tom i William, bracia Berta) ukradł Gorczyczce worek z nasionami. Porozmawiaj z Gorczyczką o jego problemie [M1.1 punkt 7].
Odnajdź trolle na środku wyspy [M1.1 punkt 13] i zapytaj je o skradzione nasiona. Można je odzyskać na dwa sposoby: sprytem lub przemocą. Aby odzyskać je sprytem, zacznij rozmowę o Wysiewie. Przekonaj je, że jeśli oddadzą wszystkie nasiona poza jednym, to wciąż będą draniami, ale za to "cwanymi".
Gorczyczka w nagrodę wręczy Ci kilka bardzo przydatnych mikstur i eliksirów.
Z1.11. Wyświadcz przysługę Arachne
Arachne [M1.1 punkt 3] chciałaby zbadać tkaninę utkaną w Mieście Miraży.
To zadanie można wykonać dopiero po zdjęciu klątwy z tkaczki peri [Z4.6]
Arachne w podzięce podaruje Ci Ubiór z Ulepszonego Zestawu Wody.
Z1.12. Smocze jajo
Znajdź sposób na wyklucie smoczego jaja.
To zadanie pomoże nam ukończyć Malarz Fabergé [M2.1 punkt 1] w Yggdrasilu [Z2.5].
Z1.13. Pomóż Pchłołowowi
Pchłołów [M1.1 punkt 5] pragnie się dowiedzieć, co się stało z jego kuzynem.
Pchłołów ma trzech kuzynów, po jednym w każdej z kolejnych krain. Pierwszym z nich jest Muchołów (hodowca mrówek) w Yggdrasil.
Drugim z kuzynów jest Pszczołów, działonowy na Latającym Holędrze [M3.1 punkt 7].
Trzeci kuzyn to antykwariusz Skoczkołów, zamieszkujący w Miasto Miraży. Znajdziesz go na wprost lustra [M4.1 punkt 4].
Kiedy dostarczysz Pchłołowowi informacje o miejscu zamieszkania wszystkich kuzynów, wynagrodzi Cię on Opaską na głowę z Ulepszonego Zestawu Elektryczności.