Zadana poboczne | Yggdrasil | Faery Legends of Avalon poradnik Faery: Legends of Avalon
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Zadana poboczne
Z2.5. Smocze jajo (kontynuacja zadania z Avalonu)
Znajdź sposób na wyklucie smoczego jaja.
- Spotkaj się z malarzem wśród gałęzi Yggdrasila.
- Rozpoznaj wzór na jajach w gnieździe.
- Wróć do malarza Fabergé.
- Umieść pomalowane jajo w gnieździe.
- Odbierz jajo z okolicy domu malarza Fabergé.
- Znajdź sposób na zniszczenie pułapki.
- Odszukaj kogoś, kto nigdy nie płacze.
- Doprowadź Czerwoną do łez.
- Daj Grimowi łzy czerwonej.
- Zapytaj malarza Fabergé [M2.1 punkt 1], jak przepędzić ptaka z gniazda.
- Połaskocz ptaka.
- Wróć zobaczyć się z Białą.
- Poproś Gargamelę o ciasto.
- Znajdź dużą gałąź paproci.
- Wróć do Gargameli.
- Daj Ciasto Pukowi [M2.1 punkt 4].
- Daj podarek Galadrieli.
- Poproś Galadrielę o radę [M2.1 punkt 6].
- Zerwij najwyżej rosnący na drzewie listek.
- Odszukaj piórko w ptasim gnieździe.
- Daj składniki Galadrieli.
- Daj dziwnemu faunowi miksturę.
- Wróć porozmawiać z malarzem Fabergé.
Poleć do malarza Fabergé [M2.1 punkt 1], który mieszka w najwyższych partiach Yggdrasila.
Dowiesz się od niego, że jajo może wysiedzieć jeden z zaprzyjaźnionych ptaków. Najpierw jednak jajo trzeba pomalować tak, by wyglądało jak ptasie.
Na gałęziach nieopodal domu Fabergé znajdują się puste gniazda z jajami, których wzorek możesz podejrzeć.
Malarz zajmie się odwzorowaniem plamek na smoczym jaju. Teraz trzeba je tylko podłożyć do któregoś z wolnych gniazd.
Smok nie wykluje się od razu, potrzebna jest do tego chwila wysiadywania. Aby przyśpieszyć ten proces udaj się na chwilę do Avalonu (to doskonała okazja by poinformować Pchłołowa o spotkaniu jednego z kuzynów, [Z1.13]. Kiedy wrócisz do Yggdrasilu, malarz będzie miał już dla Ciebie dobre wieści. W tym momencie możesz zadecydować, by mały smoczek Drak zastąpił jednego z twoich towarzyszy. To dobry pomysł, jeśli prowadzone przez Ciebie postać nie dysponuje magią ognia.
Z2.6. Szop pracz Grima
Pomóż Grimowi uwolnić z pułapki jego przyjaciela, szopa pracza Rocky'ego [M2.1 punkt 13].
Udaj się do Pszczelarza Elby [M2.1 punkt 2], który mieszka na drzewie, tuż nad potrzaskiem. Elba powie Ci, czego potrzebujesz by uwolnić szopa.
Odwiedź Białą [M2.1 punkt 3], która mieszka na drzewie, na przeciw lustra. Zapytaj ją o łzy, a okaże się, że jej siostra Czerwona jest osobą której szukasz.
Dom Czerwonej znajduje się u splotu gałęzi Yggdrasila [M2.1 punkt 8].
Zapukaj do drzwi i opowiedz jej historię, która doprowadzi ją do łez. Wybieraj kolejno: Cudowna kraina, Bez wojen, Książę i księżniczka. Ta optymistyczna historyjka doprowadzi do łez zgorzkniałą Czerwoną.
Po wykonaniu tego zadania Grim oswobodzi swojego szopa pracza i będzie na Ciebie czekał przy lustrze. Od tej chwili może on być twoim towarzyszem.
Z2.7. Wkurzający ptak
Za radą malarza Fabergé przepędź ptaka, którego trele przeszkadzają Białej [M2.1 punkt 3].
Ptak o którym mowa znajduje się na ziemi, tuż obok Puka [M2.1 punkt 4].
Poinformuj Białą o sukcesie, a ta w nagrodę da Ci Broń z Zestawu Odporności Fizycznej.
Z2.8. Baśniowa Miłość
Pomóż Galadrieli [M2.1 punkt 6] w walce o uczucia Puka. Puk jest zbyt nieśmiały, żeby z nią porozmawiać.
Poleć prosto do Gargameli [M2.1 punkt 11] i oprzyj się pokusie rozmawiania z Pukiem o Galadrieli, inaczej zepsujesz mu niespodziankę.
Paprotkę znajdziesz w tym samym miejscu, w którym zerwałeś gałązki potrzebne do wykurzenia szerszeni [M2.1 punkt 9].
Rozmowę z Pukiem rozpocznij od kwestii "Podarunek od wielbicielki". Zaskoczony i zadowolony Puk da Ci coś do przekazania wielbicielce.
Zadowolona Galadriela w podziękowaniu da Ci Opaskę z Zestawu powietrza.
Z2.9. Niebieska farba
Pomórz malarzowi Fabergé [M2.1 punkt 1], któremu zabrakło niebieskiej farby.
Znajdź sposób, żeby ułagodzić dziwnego fauna.
Niebieską farbę malarzowi dostarczał pewien faun, znajomy Galadrieli, ale ostatnio dzieje się z nim coś złego. Znajdziesz go w wyższych partiach drzewa. Możesz rozwiązać to zadanie na dwa sposoby - walczyć z faunem lub go uspokoić.
Listek znajdziesz bez trudu, wzlatując ponad koronę drzewa.
Piórko znajdziesz w gnieździe na przeciwko gniazda szerszeni [M2.1 punkt 7].
Faun kręci się na jednym z większych konarów drzewa, na przeciwko domu Galadrieli [M2.1 punkt 12].
Po zdjęciu dziwnego uroku z fauna, ten zapewni Cię, że dostarczy niebieską farbę malarzowi.
Zadowolony malarz wręczy Ci Opaskę na głowę z Zestawu Odporności Fizycznej.