Zadania główne | Latający Holender | Faery Legends of Avalon poradnik Faery: Legends of Avalon
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Zadania główne
Z3.1. Latający Holender
Nie pozwól, żeby Latający Holender zatonął
- Znajdź przyczynę problemu.
- Zapytaj korrigany o zarazę [Z3.2].
- Znajdź sposób na rozwiązanie problemu Statkożercy [Z3.3].
- Porozmawiaj z galionem Sentą.
- Powstrzymaj bunt.
- Dowiedz się, co blokuje statek [Z3.5].
- Rozwiąż problem mrocznych syren [Z3.6].
- Wróć zobaczyć się z Oberonem.
- Odszukaj wejście do ładowni.
- Przekonaj Pszczołowa, żeby Ci pomógł.
- Odszukaj kulę do wystrzelenia z działa.
- Odszukaj proch do działa.
- Wróć do czekającego przed drzwiami Pszczołowa.
- Wejdź do ładowni.
- Dołącz do korriganów w pobliżu Statkożercy.
- Stwórz miksturę wymiotną.
- Znajdź skorupkę zbuka.
- Odszukaj wodorosty.
- Odszukaj fiolki z morską wodą.
- Poproś korrigany o przywołanie Statkożercy.
- Walcz ze Statkożercą i podaj mu miksturę.
- Porozmawiaj z korriganami.
- Porozmawiaj z duchami piratów.
- Znajdź sposób na uspokojenie piratów.
- Poproś skalne gnomy o rum.
- Odszukaj mapę skarbu.
- Wejdź do zalanej ładowni.
- Odszukaj skarb.
- Daj rum i złoto hersztowi buntowników [M3.1 punkt 3].
- Wróć zobaczyć się z Sentą [M3.1 punkt 8].
- Porozmawiaj z kapitanem.
- Przejrzyj dziennik pokładowy [M3.1 punkt 19].
- Uzyskaj informacje od korriganów albo duchów piratów.
- Porozmawiaj z mrocznymi syrenami [M3.1 punkt 11].
- Odszukaj grzebyk.
- Odszukaj lusterko.
- Odszukaj perły w małżach na kadłubie okrętu.
- Zaoferuj mrocznym syrenom podarki.
- Porozmawiaj z kapitanem.
Od razu po przejściu przez lustro, będziesz świadkiem ataku jednego z duchów statku na korrigankę Amaretę. Pomóż jej w walce aby się do Ciebie przyłączyła. Amareta opowie Ci dlaczego duchy są złe na korriganów. Zapytaj ducha znajdującego się najbliżej kajuty kapinata [M3.1 punkt 3] o powody niechęci.
Opowie Ci o zarazie, którą korrigany rzekomo roznoszą i powie gdzie są przetrzymywane.
Sentę znajdziesz na dziobie statku [M3.1 punkt 8]. Zbliż się do głowy figury, a wywiąże się walką z Sentą.
Senta nie uwolni kapitana, dopóki na pokładzie trwa bunt. Rozwiąż ten problem [Z3.4].
Zanim wrócisz do Avalonu, pamiętaj by porozmawiać z kapitanem, Pszczołowem i Sentą, a otrzymasz nagrody.
Porozmawiaj z królem, a ten odblokuje dla Ciebie ostatnie lustro [Z4.1]. Nie zapomnij po drodze odwiedzić Pchłołowa [M1.1 punkt 5] i porozmawiać o spotkanym na statku kuzynie. Po rozmowie z Oberonem wróć jeszcze na moment na statek i porozmawiaj z hersztem korriganów [M3.1 punkt 4], Czareczką [M3.1 punkt 12] i Małżem [M3.1 punkt 6], a otrzymasz kolejne fanty.
Z3.2. Zaraza
Zapytaj korrigany o zarazę.
Ładowna znajduje się na najniższym pokładzie statku, dokładnie pod kajutą kapitana [M3.1 punkt 9].
Poleć tam, a okaże się, że w otworzeniu drzwi potrzebne będzie pomoc działonowego. Wróć na górny pokład Latającego Holędra i odszukaj Pszołowa przy działach [M3.1 punkt 7].
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie