Szantaż poradnik Face Noir
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ponownie znajdujesz się przed Małym Półwyspem. Wejdź w ciemną alejkę i użyj domofonu. Tym razem Jack zostanie wpuszczony bez problemów. Zejdź po schodkach do Howarda i użyj na nim wywołanych zdjęć. Po chwili rozmowy pojawi się ekran kojarzenia faktów. Połącz Pikantne zdjęcia (Spicy photographs) oraz Marsetti i srebrny ekran (Marsetti and the silver screen).
Po cutscence idź na górę i użyj wytrychów na drzwiach biura Marsettiego. Ponownie możesz przejść minigierkę (pięć szczęknięć), albo poczekać i przewinąć opcją skip.
Użyj leżącego po prawej stronie biurka dysku [1]. Czeka cię kolejna zagadka. Zwróć uwagę na kształt totemu po prawej stronie biura. Musisz ustawić symbole na dysku w taki sposób, by odpowiadały tym na totemie. Przyjrzyj się totemowi [2]. Na jego środku znajduje się obramowany znak wyglądający jak litera P. Wyżej i niżej są trzy inne symbole w ramkach. Te same symbole muszą zostać ustawione na dysku, w identycznych parach. Spójrz na pierwszą parę, użyj dysku i ustaw ją. Przerwij minigierkę, spójrz na drugą parę i tak dalej. Zwróć uwagę, że każdy symbol występuje kilka razy i żadna z par nie jest identyczna.
Po odpowiednim ustawieniu symboli fragment totemu powinien się odsunąć i ukazać sejf.
Weź szklankę ze stolika [3]. Użyj sejfu [2], a potem szklanki na drzwiach do sejfu.
Kolejna minigierka. Musisz kręcić zamkiem w lewo i prawo, wybierając odpowiednią kombinację cyfr. Za każdym razem, gdy wybierzesz odpowiednie cyfry, usłyszysz kliknięcie. W takim wypadku musisz znów zacząć kręcić, ale w odwrotnym kierunku. Kombinacja to:
- W prawo 60
- W lewo 30
- W prawo 70
- W lewo 50
- W prawo 80
Weź ze środka plik banknotów oraz notes. Gdy detektyw będzie trzymał go w dłoni, spójrz na przedmiot. Del Nero powie, że jest zapisany kodem, więc póki co nic z nim nie zrobisz. Przestań patrzeć na notes, a potem na sejf (ikonka cofnięcia się na dole po prawej).
Gospodarz wrócił, więc użyj szafy [4]. Detektyw schowa się w niej. Posłuchaj rozmowy telefonicznej. Gdy Del Nero wyjdzie z szafy, użyj włóczni [5]. Dostaniesz grot włóczni.
Użyj okna [6] by uciec.
Użyj neonu [1], a potem grotu włóczni [2] w miejscu, gdzie metal jest uszkodzony [3]. Chwyć za grot lewym klawiszem myszy, a potem naciskaj prawy, by podważyć. Fragment neotu odpadnie od reszty. Użyj schodów przeciwpożarowych [4].
Idź do Chona i Porozmawiaj z nim. Niech zawiezie cię na Essex (Essex Street...).