Policyjne archiwa poradnik Face Noir
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Potrzebujesz pomocy Victorii, więc idź na górę i użyj drzwi jej gabinetu. Jack zapuka, ale nikogo nie będzie w środku. Wróć na dół i porozmawiaj z policjantem z recepcji. Spytaj o Victorię (Do you know where...?), a dowiesz się, że wysłano ją poza miasto. Potem spytaj o Malone (I'd like to talk...). Policjant powie, że sam masz do niego iść. Idź do Malone [1].
Zapytaj go o sierżant Diaz (I was looking for...), a następnie o niedawnego gościa w mieszkaniu Jacka (I've received...). Dowiesz się, że Sean miał bliskie kontakty z przestępcami dużego kalibru. Po wyjściu od Malone'a Jack wpadnie na pomysł pogadania z pewnym dziennikarzem. Potrzebujesz książki telefonicznej.
Wyjdź przed posterunek i porozmawiaj z Chonem. Każ się wieźć do domu (Essex Street...).
Wróć do apartamentu Jacka i użyj książki telefonicznej [1]. Kliknij na literkę M. Jack nie pamięta imienia dziennikarza, poza faktem, że było nietypowe. Znajdź Moore Violetta i kliknij na nie.
Użyj telefonu [2]. Poproś o rozmowę z Violettą (Can you dial...?) (Violetta Moore...). Spytaj dziennikarza czym jest Black Lily (What do you know...), następnie o imiona (Do you have any names...?). Dowiesz się o niejakim Samuelu Cutter.
Wróć na posterunek. Zejdź na dół, schodami po lewej. Drzwi do archiwum są zamknięte. Możesz próbować je otworzyć z pomocą urządzenia na ścianie [1] (najpierw spójrz na nie), ale nie masz wejściówki. Porozmawiaj z policjantem w recepcji i spytaj go o to (I have some questions...) (How can I get in?). Dowiesz się, że dostęp do archiwum mają tylko policjanci.
Idź na górę i użyj wytrychów na drzwiach do gabinetu Victorii. Uporaj się z zamkiem (musi szczęknąć 4 razy) albo omiń minigierkę i wejdź do środka.
Użyj latarki na szufladach biurka [1]. Kolejna minigierka. Musisz ustawić kolory w odpowiedniej kombinacji. Victoria pochodzi z Meksyku, więc kombinacją jest ciemny zielony, biały i czerwony, barwy Meksyku. Jest ciemno, więc kolory mogą sprawić odrobinę trudności.
Po lewej stronie szuflady leży katalog [1]. Spójrz na niego, a Del Nero go odsunie i wyciągnie z dołu kartę. Idź do archiwum i wsuń kartę w czytnik.
Użyj maszyny [1]. Musisz wyszukać, gdzie znajdują się informacje na temat sprawy Cuttera.
Guziki z literami [1] wciskasz z pomocą legeo przycisku myszki, suwakiem [2] wybierasz, czy wpisujesz imię, czy nazwisko. Przycisk po prawej [3] resetuje maszynę, a lupa [4] powoduje szukanie. Wpisz Samuel Cutter i wciśnij lupę. Uzyskasz liczbę 6120057 [5]. To informacja ważna dla Jacka. Dla ciebie ważne są tylko trzy pierwsze cyfry.
Użyj półki numer 612 [2] (a dokładniej tej za 612, gdyż numer za każdym razem tyczy się kolejnej półki). Del Nero weźmie teczkę sprawy Cuttera.
Klikając na kartkę (niebieskie pole) detektyw będzie czytał. Klikając na prawy skraj teczki (różowe pole) przerzuci kartkę. Przeczytaj wszystkie trzy strony. Ostatnia strona da ci nowy trop - nazwisko Patricka Olsena.
Użyj maszyny i podaj dane (Imię: Patrick. Nazwisko: Olsen. W razie problemów spójrz na kartkę na górze po prawej). Tym razem interesuje cię półka 608. Znów musisz kliknąć na półkę tuż za numerem ([3]).
Ponownie przeczytaj wszystkie strony teczki Patricka Olsena. Niestety, dokumenty zawierają mało informacji, więc trzeba szukać gdzie indziej.
Użyj biblioteczki z gazetami [4]. Wybierz 1933, November, 05. Kliknij na nagłówek gazety, a Jack wyczyta nazwisko Augusta Zindlera z Civic Museum. Porozmawiaj z Chonem i każ się tam wieźć (The Civic Museum...).