Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Face Noir - poradnik do gry

Face Noir - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Policyjne archiwa poradnik Face Noir

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Potrzebujesz pomocy Victorii, więc idź na górę i użyj drzwi jej gabinetu. Jack zapuka, ale nikogo nie będzie w środku. Wróć na dół i porozmawiaj z policjantem z recepcji. Spytaj o Victorię (Do you know where...?), a dowiesz się, że wysłano ją poza miasto. Potem spytaj o Malone (I'd like to talk...). Policjant powie, że sam masz do niego iść. Idź do Malone [1].

Zapytaj go o sierżant Diaz (I was looking for - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Zapytaj go o sierżant Diaz (I was looking for...), a następnie o niedawnego gościa w mieszkaniu Jacka (I've received...). Dowiesz się, że Sean miał bliskie kontakty z przestępcami dużego kalibru. Po wyjściu od Malone'a Jack wpadnie na pomysł pogadania z pewnym dziennikarzem. Potrzebujesz książki telefonicznej.

Wyjdź przed posterunek i porozmawiaj z Chonem. Każ się wieźć do domu (Essex Street...).

Wróć do apartamentu Jacka i użyj książki telefonicznej [1] - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Wróć do apartamentu Jacka i użyj książki telefonicznej [1]. Kliknij na literkę M. Jack nie pamięta imienia dziennikarza, poza faktem, że było nietypowe. Znajdź Moore Violetta i kliknij na nie.

Użyj telefonu [2]. Poproś o rozmowę z Violettą (Can you dial...?) (Violetta Moore...). Spytaj dziennikarza czym jest Black Lily (What do you know...), następnie o imiona (Do you have any names...?). Dowiesz się o niejakim Samuelu Cutter.

Wróć na posterunek - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Wróć na posterunek. Zejdź na dół, schodami po lewej. Drzwi do archiwum są zamknięte. Możesz próbować je otworzyć z pomocą urządzenia na ścianie [1] (najpierw spójrz na nie), ale nie masz wejściówki. Porozmawiaj z policjantem w recepcji i spytaj go o to (I have some questions...) (How can I get in?). Dowiesz się, że dostęp do archiwum mają tylko policjanci.

Idź na górę i użyj wytrychów na drzwiach do gabinetu Victorii. Uporaj się z zamkiem (musi szczęknąć 4 razy) albo omiń minigierkę i wejdź do środka.

Użyj latarki na szufladach biurka [1] - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Użyj latarki na szufladach biurka [1]. Kolejna minigierka. Musisz ustawić kolory w odpowiedniej kombinacji. Victoria pochodzi z Meksyku, więc kombinacją jest ciemny zielony, biały i czerwony, barwy Meksyku. Jest ciemno, więc kolory mogą sprawić odrobinę trudności.

Po lewej stronie szuflady leży katalog [1] - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Po lewej stronie szuflady leży katalog [1]. Spójrz na niego, a Del Nero go odsunie i wyciągnie z dołu kartę. Idź do archiwum i wsuń kartę w czytnik.

Użyj maszyny [1] - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Użyj maszyny [1]. Musisz wyszukać, gdzie znajdują się informacje na temat sprawy Cuttera.

Guziki z literami [1] wciskasz z pomocą legeo przycisku myszki, suwakiem [2] wybierasz, czy wpisujesz imię, czy nazwisko - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Guziki z literami [1] wciskasz z pomocą legeo przycisku myszki, suwakiem [2] wybierasz, czy wpisujesz imię, czy nazwisko. Przycisk po prawej [3] resetuje maszynę, a lupa [4] powoduje szukanie. Wpisz Samuel Cutter i wciśnij lupę. Uzyskasz liczbę 6120057 [5]. To informacja ważna dla Jacka. Dla ciebie ważne są tylko trzy pierwsze cyfry.

Użyj półki numer 612 [2] (a dokładniej tej za 612, gdyż numer za każdym razem tyczy się kolejnej półki) - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Użyj półki numer 612 [2] (a dokładniej tej za 612, gdyż numer za każdym razem tyczy się kolejnej półki). Del Nero weźmie teczkę sprawy Cuttera.

Klikając na kartkę (niebieskie pole) detektyw będzie czytał - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Klikając na kartkę (niebieskie pole) detektyw będzie czytał. Klikając na prawy skraj teczki (różowe pole) przerzuci kartkę. Przeczytaj wszystkie trzy strony. Ostatnia strona da ci nowy trop - nazwisko Patricka Olsena.

Użyj maszyny i podaj dane (Imię: Patrick - Policyjne archiwa - Face Noir: The Cat with the Jade Eyes - poradnik do gry

Użyj maszyny i podaj dane (Imię: Patrick. Nazwisko: Olsen. W razie problemów spójrz na kartkę na górze po prawej). Tym razem interesuje cię półka 608. Znów musisz kliknąć na półkę tuż za numerem ([3]).

Ponownie przeczytaj wszystkie strony teczki Patricka Olsena. Niestety, dokumenty zawierają mało informacji, więc trzeba szukać gdzie indziej.

Użyj biblioteczki z gazetami [4]. Wybierz 1933, November, 05. Kliknij na nagłówek gazety, a Jack wyczyta nazwisko Augusta Zindlera z Civic Museum. Porozmawiaj z Chonem i każ się tam wieźć (The Civic Museum...).