Port Melville poradnik Face Noir
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Po pojawieniu się w porcie pójdź w prawo. Detektyw stwierdzi, że nikogo nie ma i powinien rozejrzeć się po okolicy. Spójrz na telefon [1], żeby Jack znalazł ślady krwi na ziemi. Po chwili taskówkarz odjedzie, zostawiając Jacka samego. Ponownie użyj telefonu, żeby wezwać policję. Niestety, linia została odcięta. Wejdź głębiej na teren portu [2].
Na miejscu problemem okaże się brak światła. Na prawo od Jacka jest skrzynka na ścianie [1]. Użyj jej. Otwórz skrzynkę i przesuń wajchę. Nic to nie da, ale w drzwiczkach jest latarka. Weź ją. Niestety, w środku nie ma baterii.
Wróć do portu i spójrz na boję [1]. Świeci się, więc może dzięki niej uda się uruchomić latarkę. Użyj skrzynek stojących wcześniej za taksówką [2]. W środku znajdziesz fragment rury. Użyj jej na stojącym przy telefonie wiadrze [3], żeby napełnić go smołą.
Użyj rury ze smołą na leżącym nieopodal patyku ([1] Na ilustracji nie widać, ale będzie tam leżał). Jeśli kolejność była prawidłowa, na ziemi powinien leżeć patyk z doczepioną rurą. Po użyciu detektyw jej nie podniesie, ale spyta, do czego powinien ją użyć (What should I...) a kursor zmieni się w ikonkę przedmiotu. Użyj tego przedmiotu na boi.
Po scence boja powinna znajdować się tuż przy detektywie. Podnieś ją (ikonka dłoni, nie trybików), żeby naładować latarkę. Wróć do ciemnej części portu i użyj latarki na ciemności [2] .