Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Face Noir - poradnik do gry

Face Noir - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Porady ogólne poradnik Face Noir

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

  • Pojedyncze kliknięcie na drzwi, wejście do zaułka albo inny obiekt pozwalający na zmianę lokacji spowoduje przemaszerowanie detektywa w tamto miejsce. Podwójne kliknięcie spowoduje natychmiastowe przeniesienie postaci. Metoda ta nie zadziała, jeśli przejście będzie z jakiegoś powodu zablokowane. Używaj jej jak najczęściej, bo Del Nero porusza się bardzo powoli, a lokacje zazwyczaj są duże.
  • Jeśli nie wiesz, co zrobić w danej lokacji, wciśnij F1 albo ikonę oka na prawo od ekwipunku. Na ekranie pojawią się pomarańczowe kółka, oznaczające miejsca i przedmioty, z którymi detektyw może wejśc w interakcję. Podpowiedzi nie działają w czasie rozmów oraz przyglądania się przedmiotom (gazetom, sejfom i tak dalej).
  • Jeśli mimo podpowiedzi dalej nie wiesz, co robić, wypróduj dostępne akcje na wszystkich obiektach. Większość oferuje dwie - spojrzenie oraz jeszcze jedną (podniesienie dla przedmiotów, użycie dla mechanizmów, rozmowa dla osób i tak dalej). Tylko nieliczne oferują trzy, więc szybko zorientujesz się, co powinieneś dalej robić.
  • Większość obiektów na ekranie nie jest ważna dla przebiegu gry, podobnie jak linii dialogowych. W tekście wymienione zostały tylko te niezbędne do jej ukończenia.
  • Kiedy przyglądasz się z bliska jakiemuś obiektowi i nie wiesz, co zrobić, przejedź myszką po ekranie. Zmiana kursora albo pojawienie się na dole ekranu podpowiedzi powinny ci pomóc.
  • Słuchaj, co mówi bohater. Zazwyczaj podpowiada, co należy w danym momencie zrobić.
  • Jeśli mimo to zaciąłeś się, spróbuj powtórzyć któryś z wcześniejszych kroków. Przyjrzyj się otoczeniu, może nie zastosowałeś na nim odpowiedniej czynności? Powtórz rozmowę, może zapomniałeś o coś spytać?
  • Nie spiesz się. Poza pojedynczymi momentami możesz głowić się nad zagadką, ile tylko chcesz.