Port Melville raz jeszcze poradnik Face Noir
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Po cutscence znów pojawisz się w porcie. Idź w prawo i obejrzyj kolejną cutscenkę. Dowiesz się, że policjant otrzymał rozkaz pilnowania wejścia do portu. Trzeba się go pozbyć. Weź wytrychy i użyj na samochodzie, stojącym na prawo od taksówki Chona. Rozpocznie się minigierka z otwieraniem zamków. Ten zamek musi szczęknąć cztery razy, więc jeśli nie chcesz, poczekaj, aż pojawi się opcja skip.
Del Nero zacznie manipulować przy radio. Ustaw prawy przełącznik na on, częstotliwość na 376 (musi być dokładnie tyle, więc zwróć uwagę, czy nie ustawiłeś na 375) i wreszcie lewy przełącznik na transmitt. Zgodnie z karteczką wiszacą po lewej na górze, powinien się odezwać policjant Glasser. Powiedz mu, że ma się wycofać (Officer, you have to come...), ale ten stwierdzi, że nie może. Przekaż mu, że musi coś zrobić (Officer, you have to do something).
Połącz Radio policyjne (The Police Radio) oraz Obojętność policji (The Indifference of the Police). Glasser skontaktuje się z firmą taksówkarską, a Del Nero cicho przejdzie za nim do portu.
W porcie roi się od policji. Jeśli chociaż jeden zobaczy detektywa, zaczną się poważne problemy. Podejdź do skrzynki na ścianie, z której wcześniej wziąłeś latarkę. Użyj skrzynki. Przesuń wajhę, a wyłączysz światła. Po rozmowie jeden z policjantów opuści port. Musisz przekraść się między pozostałymi na drugą stronę.
Pamiętając o tym, że Del Nero potrzebuje chwili na wykonanie polecenia ruchu, przejdź na lewo od pierwszego policjanta, do punktu [1]. Lewy policjant będzie krążył między skrzyniami [6] oraz wodą [5]. Poczekaj, aż przejdzie po swojej trasie i ponownie stanie nad wodą. Wtedy przejdź za nim do [2]. Będąc schowanym za skrzyniami poczekaj, aż lewy policjant stanie w punkcie [5], a prawy w [4]. Przekradnij się wtedy dalej, do punktu [3]. Poczekaj, aż prawy policjant stanie w punkcie [7] i przejdź dalej na prawo.
Błękitna kreska na screenie pokazuje optymalną trasę przemarszu. Zielone to trasy strażników. Przed przejściem najlepiej przez chwilę poobserwuj trasy ich patroli. Zauważysz, że prawy policjant stoi w miejscu nieco dłużej od lewego. Uważaj również, by przejście z punktu [2] do [3] zaczęło się w odpowiednim momencie, inaczej lewy policjant odwróci się i zauważy Del Nero.
Nie martw się, jeśli zostaniesz zauważony. Gra cofnie się wtedy do momentu przed pociągnięciem wajhy. Warto często zapisywać (na przykład w punktach [2] oraz [3]).
Po przejściu do punktu [4] detektyw wyprostuje się i dalej będzie już szedł swobodnie.
Po chwili wróci młody policjant i włączą się światła. Idź obok statku w dół i przejdź do następnej lokacji [1].
Po cutscence, w której detektyw podejdzie i powie parę słów do martwego kolegi, weź ciało [1] (ikonka dłoni zamiast trybików). Detektyw zacznie je przeszukiwać. Po kolejnej cutscence użyj świeżo zdobytego rogu (najedź na niego i wciśnij prawy przycisk myszy. Kursor powinien zmienić się w trybiki na niebeiskim tle. Zapamiętaj to, bo jeszcze kilka przedmiotów będziesz w taki sposób używać). Połącz Szczęśliwy talizman Seana (Sean's good luck charm) z Podążaj za Panem (Follow the Lord).
Opuść lokację z ciałem, wróć do miejsca, gdzie wymykałeś się policji i przejdź do końca w prawo ([2]).
Użyj otwartej skrzyni [1]. Z leżącej po lewej stronie laleczki zabierz drut. Zapamiętaj leżące po prawej stronie części lalki.
Wróć do ciała i użyj drutu na metalowym przedmiocie ([2]).
Wróć przed magazyn, skąd zabrałeś drut. Użyj drzwi do stoczni [2].
Zobaczysz, że brakuje fragmentu koła. Użyj zdobytego przed momentem metalowego przedmiotu [1] na brakującym miejscu [2]. Drzwi powinny się otworzyć.