ZURANA'S CRYSTAL | CIEMNA STRONA | Enclave poradnik Enclave
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
ETAP 1: ZURANA'S CRYSTAL
- dostać się do posiadłości Zurana i znaleźć The Crystal of Evresi
- wrócić się z kryształem do portalu Mordessy
Załączy się kilka ciekawych scenek. Twoim głównym zadaniem będzie wykonywanie misji dla Mordessy, którą poznałeś jako swojego wroga rozgrywając kampanię jasnej strony. Twoja pierwsza wyprawa polega na dotarciu do określonego przedmiotu (Crystal of Evresi), aby w ten sposób udowodnić, iż możesz być dla niej przydatny.
Zabawę zaczynasz sterując assassinem. Podbiegnij prosto i zabierz leżące tu przedmioty. Znajdziesz łuk, strzały do niego oraz sztylet. Wybierz którąś z tych broni i ruszaj prosto. Przeskocz nad płotkiem i zabierz złoto. Ruszaj w prawo. Zanim skierujesz się do posiadłości zabij krążące tu zjawy. Dopiero teraz zeskocz na dół. Uważaj ponieważ w momencie, gdy przekroczysz granice posiadłości wylecą strzały (dzieje się tak dlatego ponieważ na dole rozłożona jest linka). | |
Zeskocz na dół, aby ich uniknąć (ewentualnie przeskocz nad liną :-)). Dojdziesz do bramki z ostrzami. Musisz wyczuć taki moment na przebiegnięcie, aby stracić jak najmniej zdrowia. Znajdziesz tu dźwignię, która zatrzyma ostrza. Wybierz takie ich ułożenie, aby później móc się wrócić. Idź w PRAWO ponieważ gdybyś wybrał przeciwny kierunek wpadłbyś na pułapkę (ostrza wysuwające się ze ścian). Wejdź na górę. | |
Nie przeskakuj linki tylko przejdź przez nią, ALE od razu się cofnij żeby uniknąć spadających głazów. Chodzi o to, że kamienie ułatwią Ci kilka kolejnych walk. Przy próbie zebrania złota pojawią się dwa szkielety. Wskocz na głazy skąd łatwiej będzie Ci je pokonać. Zabierz jeszcze zdrówko z obu roślinek i ruszaj korytarzem w przeciwnym kierunku. Uważaj na wystające z ziemi płytki! Zatrzymanie się na nich spowoduje wysunięcie się kolców. Podejdź do trzech dźwigni. Pociągnij za prawą a następnie środkową. Spowoduje to usunięcie blokad pilnujących wejścia do sąsiedniego pomieszczenia. | |
Udaj się tam. Biegnij prosto. Omiń wystające płytki i zabierz złoto znajdujące się za szklanym zbiornikiem. Wróć się trochę i wybierz jedyne niezbadane dotąd drzwi. Zabierz złoto znajdujące się na wysepce po prawej (przeskocz nad wodą). Skręć w lewo. Przy próbie podejścia do znajdujących się tu przedmiotów pojawią się szkielety. Na szczęście obdarzono je znikomą inteligencją :-) | |
Cofnij się i przeskocz do wyspy, na której znalazłeś złoto. Z tego miejsca BEZ ŻADNYCH problemów uda Ci się je zabić przy użyciu kuszy lub łuku. Wracaj do przedmiotów i zabierz je wszystkie. Uaktywnij też checkpoint. Możesz iść dalej (korytarz obok). | |
Zeskocz na dół i przejdź po wąskiej kładce, aby zabrać złoto. Wracaj na górę i idź do windy. Pociągnij za rączkę a ta zawiezie Cię na górę. Biegnij prosto. Zabij szkieletora i idź dalej. Dojdziesz do biblioteki. Idź w prawo. UWAŻAJ na spadające regały. W końcu dojdziesz do miejsca, w którym znajduje się poszukiwany artefakt. Rozbij szybę (np. nożem) i go zabierz. | |
Wyjdź z pomieszczenia (najlepiej skacząc na powalonych regałach) i wracaj aż do checkpointu. Aby skrócić sobie drogę wybierz lewe, niezbadane jeszcze drzwi. Wpadniesz tu na grupę czterech szkieletów. Warto je jednak pokonać ponieważ dwoje z nich pozostawi po sobie złoto. Znajdziesz się w dobrze znanym miejscu. Kieruj się w stronę wyjścia z posiadłości. Biegnij prosto. Po dojściu do charakterystycznej konstrukcji zbliż się a Twym oczom ukaże się portal. Wskakuj do środka. |