OUTPOST SIEGE | CIEMNA STRONA | Enclave poradnik Enclave
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
ETAP 9: OUTPOST SIEGE
- przedostać się przez bramy i wywiesić flagę Dreg'atar
- wrócić do portalu wystawionego przez Mordessę
Powinieneś mieć już wystarczająco dużo gotówki na zakup średniego pancerza, nie zmarnuj tej szansy.
Podbiegnij do znajdującej się obok machiny oblężniczej. Załączy się specjalne okno namierzania celów. Musisz zniszczyć pięć oznaczonych okręgami punktów twierdzy. Operowanie maszyną oblężniczą jest banalnie proste. Ruszając myszką obracasz ją w lewo i prawo. Siła wystrzeliwania pocisków zależy natomiast od tego jak długo przytrzymasz lewy przycisk myszy. Najprościej będzie z górnymi celami (wieże). Wystarczy, że przytrzymasz ją do oporu (tzn. nie będzie już widać dalszego ruchu mechanizmu wystrzeliwującego). | |
Nieco trudniej będzie z punktami dolnymi i samą bramą, ale po kilku chwilach (nie jesteś ograniczony ani limitem czasowym ani ilością pocisków) i one zostaną zniszczone. Wyjdź z okna katapulty i ruszaj w kierunku fortecy. Po chwili zaczną z niej wybiegać pierwsi wrogowie. Najprostszą sytuację będą mieli czarodziejka oraz assassin ponieważ bez problemu wyeliminują wrogów z dystansu. Nie polecam walki przy użyciu broni białej, niepotrzebnie stracisz tylko zdrowie. | |
Zabierz kryształ i COFNIJ się na drugą stronę. Poczekaj aż Twoi ludzie podprowadzą specjalną konstrukcję, po której będziesz mógł się dostać do wnętrza fortecy. Wejdź po schodach na górę i przejdź po małym mostku na drugą stronę. Zabierz złoto i biegnij w lewo. Pozbądź się z odległości widocznych na dole łuczników (najlepiej sprawdzą się tu pociski wystrzeliwane z laski czarodziejki). Zejdź na dół. Zabierz zdrowie (zostanie po jednym z łuczników) oraz złoto. | |
Skieruj się w prawo przez jedyną niezabitą deskami bramę. Biegnij prosto. Uważaj jednak ponieważ wrogowie rzucą Ci pod nogi bombę. Cofnij się. Skręć w lewo i zabij ich (gnom-wojownik + dwóch łuczników). Zabierz złoto i ruszaj do checkpointu. Podejdź do uwięzionego licha. Zniszcz sferę. Podziękuje Ci on za pomoc. Weź złoto i ruszaj w lewo. Zabierz kolejne monety (znajdują się za rogiem). Po chwili pojawi się trzech wrogich magów. Zabij ich a przybiegną kolejni przeciwnicy. Jeden z nich pozostawi po sobie Rusty Key. | |
Pamiętasz zamknięte drzwi w poprzedniej lokacji? Musisz się do nich wrócić. Nie będzie to jednak takie proste. Droga powrotna została odcięta. Podejdź jednak do widocznej na screenie dźwigni i pociągnij za nią. Dopiero teraz możesz ruszyć w kierunku zamkniętych wrót. Okaże się jednak, że zebrany klucz do nich nie pasuje. Pojawi się potężny mag. Unikaj jego fireballi ponieważ zabierają one nawet 80-100 punktów zdrowia. Najlepiej jest atakować go z dystansu unikając przy tym jego pocisków poprzez skrywanie się za słupami. Mag pozostawi po sobie Silver Key, dzięki któremu wreszcie przejdziesz dalej. | |
Zabij elfią łuczniczkę i zabierz złoto leżące za skrzyniami. Idź dalej. Pokonaj dwóch wojowników oraz łucznika a po dotarciu do końca tego korytarza wybierz czerwone drzwi. Skieruj się w stronę schodów. Pojawi się dwóch magów. Na szczęście nie będziesz miał z nimi większych problemów. Oprócz tego wpadniesz tu na paladyna i dwóch łuczników. Kieruj się na górę. | |
Pamiętaj, aby zabierać fiolki ze zdrowiem! Po dotarciu na górę wpadniesz na gnoma. Uważaj na jego bomby. Jeśli spróbujesz zabrać zielony kryształ, który się tu znajduje wpadniesz w pułapkę i będziesz musiał pokonać druidkę. Na szczęście nie jest ona zbyt silna. Ruszaj dalej. | |
Skorzystaj z kolejnych schodów a następnie drabiny. Podejdź do konstrukcji i wciśnij prawy przycisk myszy a flaga zostanie zawieszona. Możesz już wracać na dół. Uważaj ponieważ po drodze spotkasz nowych wrogów, m.in. paladyna (na niego wpadniesz niemal od razu) oraz łuczniczkę (stoi na schodach). | |
Niedaleko checkpontu powinieneś zauważyć portal. Podejdź do niego a gdy się otworzy przejdź na drugą stronę. |