OUTPOST SIEGE | CIEMNA STRONA | Enclave poradnik Enclave
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
ETAP 9: OUTPOST SIEGE
- przedostać się przez bramy i wywiesić flagę Dreg'atar
- wrócić do portalu wystawionego przez Mordessę
Powinieneś mieć już wystarczająco dużo gotówki na zakup średniego pancerza, nie zmarnuj tej szansy.
![]() | Podbiegnij do znajdującej się obok machiny oblężniczej. Załączy się specjalne okno namierzania celów. Musisz zniszczyć pięć oznaczonych okręgami punktów twierdzy. Operowanie maszyną oblężniczą jest banalnie proste. Ruszając myszką obracasz ją w lewo i prawo. Siła wystrzeliwania pocisków zależy natomiast od tego jak długo przytrzymasz lewy przycisk myszy. Najprościej będzie z górnymi celami (wieże). Wystarczy, że przytrzymasz ją do oporu (tzn. nie będzie już widać dalszego ruchu mechanizmu wystrzeliwującego). |
![]() | Nieco trudniej będzie z punktami dolnymi i samą bramą, ale po kilku chwilach (nie jesteś ograniczony ani limitem czasowym ani ilością pocisków) i one zostaną zniszczone. Wyjdź z okna katapulty i ruszaj w kierunku fortecy. Po chwili zaczną z niej wybiegać pierwsi wrogowie. Najprostszą sytuację będą mieli czarodziejka oraz assassin ponieważ bez problemu wyeliminują wrogów z dystansu. Nie polecam walki przy użyciu broni białej, niepotrzebnie stracisz tylko zdrowie. |
![]() | Zabierz kryształ i COFNIJ się na drugą stronę. Poczekaj aż Twoi ludzie podprowadzą specjalną konstrukcję, po której będziesz mógł się dostać do wnętrza fortecy. Wejdź po schodach na górę i przejdź po małym mostku na drugą stronę. Zabierz złoto i biegnij w lewo. Pozbądź się z odległości widocznych na dole łuczników (najlepiej sprawdzą się tu pociski wystrzeliwane z laski czarodziejki). Zejdź na dół. Zabierz zdrowie (zostanie po jednym z łuczników) oraz złoto. |
![]() | Skieruj się w prawo przez jedyną niezabitą deskami bramę. Biegnij prosto. Uważaj jednak ponieważ wrogowie rzucą Ci pod nogi bombę. Cofnij się. Skręć w lewo i zabij ich (gnom-wojownik + dwóch łuczników). Zabierz złoto i ruszaj do checkpointu. Podejdź do uwięzionego licha. Zniszcz sferę. Podziękuje Ci on za pomoc. Weź złoto i ruszaj w lewo. Zabierz kolejne monety (znajdują się za rogiem). Po chwili pojawi się trzech wrogich magów. Zabij ich a przybiegną kolejni przeciwnicy. Jeden z nich pozostawi po sobie Rusty Key. |
![]() | Pamiętasz zamknięte drzwi w poprzedniej lokacji? Musisz się do nich wrócić. Nie będzie to jednak takie proste. Droga powrotna została odcięta. Podejdź jednak do widocznej na screenie dźwigni i pociągnij za nią. Dopiero teraz możesz ruszyć w kierunku zamkniętych wrót. Okaże się jednak, że zebrany klucz do nich nie pasuje. Pojawi się potężny mag. Unikaj jego fireballi ponieważ zabierają one nawet 80-100 punktów zdrowia. Najlepiej jest atakować go z dystansu unikając przy tym jego pocisków poprzez skrywanie się za słupami. Mag pozostawi po sobie Silver Key, dzięki któremu wreszcie przejdziesz dalej. |
![]() | Zabij elfią łuczniczkę i zabierz złoto leżące za skrzyniami. Idź dalej. Pokonaj dwóch wojowników oraz łucznika a po dotarciu do końca tego korytarza wybierz czerwone drzwi. Skieruj się w stronę schodów. Pojawi się dwóch magów. Na szczęście nie będziesz miał z nimi większych problemów. Oprócz tego wpadniesz tu na paladyna i dwóch łuczników. Kieruj się na górę. |
![]() | Pamiętaj, aby zabierać fiolki ze zdrowiem! Po dotarciu na górę wpadniesz na gnoma. Uważaj na jego bomby. Jeśli spróbujesz zabrać zielony kryształ, który się tu znajduje wpadniesz w pułapkę i będziesz musiał pokonać druidkę. Na szczęście nie jest ona zbyt silna. Ruszaj dalej. |
![]() | Skorzystaj z kolejnych schodów a następnie drabiny. Podejdź do konstrukcji i wciśnij prawy przycisk myszy a flaga zostanie zawieszona. Możesz już wracać na dół. Uważaj ponieważ po drodze spotkasz nowych wrogów, m.in. paladyna (na niego wpadniesz niemal od razu) oraz łuczniczkę (stoi na schodach). |
![]() | Niedaleko checkpontu powinieneś zauważyć portal. Podejdź do niego a gdy się otworzy przejdź na drugą stronę. |