SURPRISE ATTACK | CIEMNA STRONA | Enclave poradnik Enclave
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
ETAP 3: SURPRISE ATTACK
- bronić Ark Moor przed niespodziewanym atakiem wrogich sił
- zabić Alecto
Do drużyny dołączyła nowa postać - Berserker. To świetny antybohater dla tych, którzy uwielbiają grać wojownikami. Oto jak radziłbym go wyposażyć:
BERSERKER powinien mieć Broad Sword, Spiked Shield, Light Crossbow wraz z 120 Bolts
To kogo wybierzesz do tego zadania powinno zależeć wyłącznie od Twoich upodobań. Jeśli preferujesz walkę w zwarciu zdecydujesz się na Berserkera, jeśli jednak wolisz eliminować wrogów z dystansu to pokierujesz Assassinem.
Obiegnij pomieszczenie, w którym się aktualnie znajdujesz. Znajdziesz tu złoto oraz środki lecznicze. Po chwili do pomieszczenia wparuje pierwszy wróg - Ancestor Elite. Stosuj metodę doskok-atak-uskok. Wyjdź na zewnątrz. UWAŻAJ na bomby rzucane z pokładu sterowca. Skręć w prawo. Będziesz musiał pokonać dwóch rycerzy (Ancestor Elite i Ancestor Footman). | |
Skieruj się w stronę przeciwległych drzwi. Wpadniesz tu na kilku kolejnych wrogów. W pierwszej kolejności powinieneś się zająć osobnikiem z kuszą. Zbiegnij po schodach na dół i pokonaj jednego Ancestora Elite. Otwórz drzwi jednak od razu wycofaj się do poprzedniego pomieszczenia, ponieważ w okolicy wybuchną bomby. Zabij dwóch rycerzy. Przeskocz do zabitego sojusznika i zabierz przedmioty, które się przy nim znajdowały. | |
Zacznij schodzić na sam dół. Wpadniesz tu na dość silną grupkę: kusznik + trzech żołnierzy Elite. Ułatwioną robotę będzie tu miał Berserker, który dzięki swej nieprzeciętnej sile poradzi sobie w walce nawet z trzema rycerzami. Zabierz złoto, które przeciwnicy po sobie pozostawili i ruszaj dalej. Wejdź do pomieszczenia z maszyną. Zabij dwóch wrogów (kusznik + rycerz) i wpraw ją w ruch. Spowoduje to opuszczenie schodów w sąsiednim pomieszczeniu. Koniecznie zapisz stan gry podchodząc do checkpointu!! | |
Idź do drabiny i zejdź po niej na dół. Zabij rycerzy i skieruj się do drzwi obok. Przejdź przez to pomieszczenie do drugich schodów, na pewno pamiętasz je z poprzedniej kampanii. Oczywiście będą one bronione przez kilku rycerzy. W pierwszej kolejności eliminuj kuszników. Zacznij wchodzić po schodach na górę. Zatrzymaj się jednak w połowie, aby zebrać cenne przedmioty. Niestety, w tym momencie zeskoczy tu trzech rycerzy. Musisz ich pokonać. Dopiero gdy będą martwi możesz ruszać dalej (przypominam: na górę :-)). | |
Biegnij prosto. Dojdziesz do pomieszczenia z portalem. Przejdź przez niego. Znajdziesz się w pokoju z trzema rycerzami. Zanim będziesz mógł ruszyć dalej konieczne okaże się ich zabicie. | |
Biegnij prosto. Przejdź przez dziwny pokój z zieloną mgłą. Dojdziesz do pomieszczenia z drugim checkpointem. Niestety, aby się do niego dostać będziesz musiał zabić trzech rycerzy (tradycyjna kombinacja: kusznik + dwóch Elite). Po zapisaniu stanu gry ruszaj jedynym widocznym korytarzem. Kieruj się w prawo. Pokonaj trzech rycerzy. Dojdziesz do portalu. Zabierz znajdujące się nieopodal złoto i przejdź na drugą stronę. Znajdziesz tu Ark Moor Key. | |
Wracaj z nim z powrotem do portalu. Docelowo musisz jednak znaleźć się przy środkowych drzwiach (widoczne na screenie). Otwórz je nowo zdobytym kluczem. Zatrzymaj się! Rycerz pobiegnie w Twoją stronę, ale zginie w starciu z jednym z zabezpieczeń. Wyjdź więc z pomieszczenia i idź w lewo. | |
Skieruj sie do identycznego portalu (dodatkowo znajdziesz tu kryształ) i uruchom maszynerię. Spowoduje to zniesienie zabezpieczenia. Wracaj więc do tego pomieszczenia i ruszaj prosto. Wyjdziesz z fortecy. Biegnij prosto. Pojawi się kilku wrogich żołnierzy. Śmiało zepchnij ich do lawy! Przeskocz po belkach na górę. | |
W prawym "bunkrze" wpadniesz na czarodziejkę, która zaoferuje Ci pomoc (będziesz mógł ją wybierać począwszy od następnej misji). Zabierz wszystkie znajdujące się tu przedmioty i biegnij ścieżką na dół (do miejsca, w którym zaczynałeś eksplorację planszy grając po stronie dobra). | |
Skorzystaj z tego, że w walce będzie Ci pomagała czarodziejka. Okaże się, że Senator Alecto to nic innego jak tylko TROCHĘ mocniejszy rycerz. Jeśli chcesz możesz go nawet pozostawić czarodziejce. Gdy ten zginie misja zostanie zaliczona. |