JASINDRA | JASNA STRONA | Enclave poradnik Enclave
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
ETAP 13: JASINDRA
- dostać się do cytadeli Ark Moor i powstrzymać ceremonię poświęcenia księżniczki Jasindry
- zabić kapłankę Mordessę
Koniecznie zakup na tę misję ciężki pancerz. Jeśli nie masz jeszcze wystarczająco dużo monet to wstrzymaj się z jakimikolwiek innymi zakupami i zbieraj dalej pieniążki. Do tej misji wyjątkowo polecam wybrać maga. Sprawdzi się on w walce z większością tutejszych przeciwników (a także Mordessą).
Biegnij prosto. Po chwili wpadniesz na "komitet powitalny" złożony między innymi z Berserkerów Brute, Assassinów Elite oraz orków. Zabijaj ich z odległości (najlepiej przy użyciu czarów, dzięki nim będziesz mógł spokojnie namierzać niezwykle natarczywych Assassinów :-)). Biegnij dalej. Zabij z odległości kuszników pochowanych w prowizorycznych bunkrach (ponownie najlepiej wypadają tu czary). | |
Podbiegnij bliżej i zbadaj każdy z nich od środka. W lewym znajdziesz złoto, strzały oraz zdrowie. Do prawego będziesz musiał się przebić bronią białą. W środku będzie już tylko złoto. Ruszaj w kierunku cytadeli (uważaj, aby nie spaść na dół!!). Biegnij prosto. Teleportują się tu trzy szkielety. NIE walcz z nimi na kładce tylko przy bramie do fortecy. W przeciwnym przypadku prawie na pewno zepchnęłyby Cię one do lawy. Zanim wejdziesz do cytadeli obiegnij ją z obu stron. Znajdziesz tu trochę złota oraz czerwony kryształ. | |
Dopiero teraz skieruj się do bramy prowadzącej do wnętrza konstrukcji. Zanim jednak wejdziesz do środka będziesz musiał pokonać trzy inne szkielety, które się w to miejsce teleportują. Biegnij prosto. | |
I co? Kolejne szkieletory! Zabij je a następnie dwóch Assassinów Elite, którzy stoją na górze. Wystarczy, że każdego z nich trafisz 1-2 razy a Ci spadną i będziesz ich mógł własnoręcznie dobić (zauważ, że w walka w zwarciu zdecydowanie nie jest ich mocną stroną). Nie zapominaj o leczeniu swojej postaci! Idź dalej. Przy próbie przekroczenia kolejnych wrót teleportuje się kilku nowych wrogów, między innymi zjawa oraz Arch Lich. Po przekroczeniu bramy wpadniesz na Berserker Brute'a oraz Orc Destroyera. Przejdź przez lewe drzwi. | |
Biegnij prosto. Poczekaj aż wysuną się płytki i wskakuj na górę. Zabij orka i zabierz Ark Moor Key (klucz) a także znajdujące się tu złoto (schowane za ścianą). Wracaj do skrzyżowania i wybierz drugie drzwi. Zabij orka a następnie Arch Licha, który pilnuje portalu. Zabierz złoto i przejdź przez portal. Znajdziesz się w pomieszczeniu z aż dwoma Arch Lichami. Musisz je zabić możliwie jak najszybciej, tzn. zanim zdołają przywołać szkieletorki do ochrony. Pamiętaj o tym, że są kiepskie w walce wręcz. | |
Po wygranej walce przekrocz jedyne widoczne drzwi. Pokonaj latające nad Tobą zjawy. Na szczęście są one bardzo kiepskie w walce tak więc nie jest to żaden problem. O wiele gorzej będzie Ci się natomiast walczyło z dwoma Arch Lichami, które pojawią się przy próbie dotarcia do przeciwległych drzwi. Pamiętaj o tym, aby wykańczać je możliwie jak najszybciej! | |
Idź dalej (przejdź przez drzwi). Zabij orka i skieruj się do portalu. Znajdziesz się niedaleko dwóch wrogów: Assassina Elite i Orc Destroyera. Zabij ich i przejdź przez najbliższe drzwi. Zabij orka i skieruj się w stronę widocznych obrotowych schodów. Wyjdź po nich na górę. Po dotarciu na półpiętro zeskocz, aby zabrać strzały. | |
Wracaj na dół i idź do przeciwległego pomieszczenia. Nie przejmuj się tym, że schody "uciekną". Idź prosto. Znajdziesz tu checkpoint, z którego oczywiście skorzystaj. Spróbuj wrócić się do głównego pomieszczenia. Wpadniesz w pułapkę zastawioną przez wrogów. Cofnij się, aby uniknąć zrzuconych bomb. Będziesz musiał zabić Orc Destroyera oraz Assassina Elite, którzy tu zbiegną. | |
Zabierz złoto oraz strzały i ruszaj dalej (korytarz niedaleko checkpointu). Podejdź do portalu i przejdź na drugą stronę. Uważaj jednak ponieważ zostaniesz zrzucony tuż przy wrogach. Będziesz ich musiał zabić przy użyciu broni białej. | |
Idź dalej. Podejdź do maszyny i uruchom ją. Spowoduje to opuszczenie się schodów (tych, które Ci uciekły). Przejdź do pomieszczenia obok. Zabij Assassina i biegnij w lewo a konkretnie do pokoju z checkpointem. | |
Wejdź po schodach na górę. Zabij Assassina i skręć w lewo. Znajdziesz się w pomieszczeniu z podobną maszyną. Zanim jednak do niej dojdziesz będziesz musiał pokonać m.in. Berserker Brute'a, Assassina Elite oraz Arch Licha. Dopiero gdy się ich wszystkich pozbędziesz uruchom maszynerię. Spowoduje to opuszczenie się mostku w sąsiednim pomieszczeniu (tym z obrotowymi schodami). | |
Biegnij tam i wyjdź na samą górę. Przebiegnij po wspomnianym mostku. | |
Biegnij dalej. Mordessa zacznie Ci uciekać. Skryje się ona w pomieszczeniu niedaleko opuszczonych obrotowych schodów. Wcześniej było ono niedostępne, teraz możesz do niego wejść. Skorzystaj więc z tej okazji (podpowiedź odnośnie gdzie to jest na screenie). Uwaga! Zanim zaczniesz wspinać się na górę stań na niewielkiej płytce niedaleko schodów (na prawo od nich). Spowoduje to zniknięcie otaczającego je pola magicznego. Gdybyś tego nie zrobił powstrzymywałoby Cię ono przed wejściem na górę. | |
Po dotarciu na miejsce wybierz kolejne schody. Zaprowadzą Cię ona na sam szczyt cytadeli. Obejdź ją z drugiej strony. Przejdź przez drzwi. Będziesz musiał stoczyć walkę z Mordessą. Przy okazji automatycznie zapiszesz też stan gry. Pierwsza część walki powinna polegać na unikaniu fireballi (ognistych kul) regularnie przez nią ciskanych. Pobiegnij w okolice checkpointu i zabierz wszystkie znajdujące się tu przedmioty (przede wszystkim zdrowie!). |
Zacznij strzelać w stronę Mordessy (czary lub kusza). W pewnym momencie zleci ona na dół. Pozostanie Ci więc jej własnoręczne dobicie. Uwaga! Musisz walczyć przy użyciu broni białej. Bieg do tyłu się tu zupełnie nie sprawdzi ponieważ Mordessa jest po prostu zbyt szybka. Powinno Ci się jednak udać ją zabić. Mimo tych wszystkich wysiłków Jasindra zostanie wchłonięta przez niebieski portal. Wskakuj do niego (musisz chwilę odczekać zanim ten się pojawi!).