KAM-ZARA | JASNA STRONA | Enclave poradnik Enclave
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
ETAP 12: KAM-ZARA
- pomóc Zale'owi usunąć magiczną barierę chroniącą dostępu do wewnętrznego sanktuarium
- znaleźć trzy klucze potrzebne do otwarcia portalu
Zauważ, że pojawił się nowy rodzaj pancerza. Niestety, jest on bardzo drogi, moim zdaniem warto jest jednak na niego zbierać. Koniecznie musisz go mieć na sobie przed starciem z końcowym bossem (etap 14).
Biegnij za Zalem na górę. Po chwili pojawią się pierwsi wrogowie. Będą to Sorceress Adept oraz Arch Lich. Na szczęście Zale sobie z nimi bezproblemowo poradzi (nie musisz się nawet martwić o jego zdrowie) tak więc Ty raczej schodź mu się z drogi, aby niepotrzebnie nie stracić zbyt dużo energii. | |
Po zabiciu potworów zbiegnij na dół. Będziesz musiał pozbyć się kilku orków. Uważaj ponieważ są to same najlepsze oddziały - Destroyerzy oraz Deathcrafterzy. Idź za Zalem w lewo. Dojdziecie do ogromnych wrót. Zale wyjaśni Ci, że aby mógł je otworzyć będzie potrzebował trzech magicznych kluczy i to właśnie Ty zajmiesz się ich odnalezieniem. | |
Biegnij w prawo. Zabij orka i idź dalej. Uważaj ponieważ po dachach biega Sorceress Adept. MUSISZ ją jak najszybciej zlikwidować. Inaczej uprzykrzy Ci życie swoimi klątwami. | |
Biegnij dalej cały czas trzymając się prawej strony. Zabij kolejnego orka. Porozglądaj się trochę po okolicy. Zauważ, że jeden z witraży można w bardzo łatwy sposób zniszczyć. | |
Wskocz do środka i zabierz pierwszy magiczny klucz (a także inne cenne przedmioty). Rozglądaj się dalej. Wejdź po drabinie na górę. Znajdziesz tu złoto (schowane na jednym z dachów przy brzegu lokacji) oraz diament, który pozostawiła po sobie Adeptka. Uważaj na jej koleżankę, która również się tu kręci!! Zejdź na dół. Skieruj się w stronę bramy, którą minąłeś z pewnością po drodze (reszta lokacji nie skrywa już nic ciekawego). Skręć w prawo. | |
Zabij orka-łucznika stojącego na górze oraz wojownika, który wybiegnie ze skrzyni. Idź dalej. Po dotarciu do ogromnych krat skręć w lewo i podejdź do kołowrotka (przy okazji zabierz też złoto i potrójne strzały, które znajdują się obok niego). Zacznij nim kręcić. Spowoduje to podniesienie się wrót. Przejdź przez nie. Zabij orka i Adeptkę. Idź dalej. Biegnij cały czas prosto. Po drodze wpadniesz na naprawdę silnych wrogów. Będą to najlepsi orkowie oraz kilka czarodziejek (Sorceress Adept). Zabij ich i idź dalej. | |
Znajdziesz checkpoint, z którego dodatkowo będzie widać miejsce, w którym schowano drugi klucz. Zapisz stan gry i ruszaj w jego stronę. Znajdziesz się w pułapce. Pojawią się orkowie. Na szczęście jest tu dużo zakrętów i miejsc o zmiennej wysokości tak więc z racji kiepskiego AI gry przeciwnicy będą sobie słabo radzili :-) Podejdź do klucza i zabierz go. W tym momencie teleportuje się tu Arch Lich. Zabij go. Skorzystaj z kołowrotka. Załączy się scenka z opuszczanym mostem. Jest on kawałek wcześniej. | |
Aby wydostać się z tego pomieszczenia będziesz musiał skakać po skrzyniach i przeskoczyć przez niewielkie okienko. Idź w lewo. Po dotarciu do skrzyżowania przejdź przez niezbadaną odnogę. Zejdź po schodach na dół i skieruj się do świeżo opuszczonego mostu. | |
Musisz zbiegnąć na sam dół (po schodach). Po drodze będziesz wpadał na różnego rodzaju orki. Jeśli chcesz spróbuj dostać się do zielonego kryształu oraz złota (przy orku-kuszniku) aczkolwiek ryzykujesz wtedy spadnięciem do lawy. Na samym dole wpadniesz na Arch Licha. Zabij go. Zostaniesz teleportowany na górę do ostatniego klucza. | |
Wracaj do maga Zale'a. Oczywiście po drodze wpadniesz na nowych wrogów. Zabijaj ich, radzę jednak nie zatrzymywać się i biec cały czas w stronę sanktuarium (nawet jeśli wrogowie tu za Tobą przybiegną to Zale się nimi zajmie :-)). Po dotarciu na miejsce podchodź do magicznych drzwi (TRZY razy) i dokładaj kolejne magiczne klucze. Po założeniu każdego z nich będziesz musiał chwilkę odczekać aż Zale użyje swojej magii, aby go "wpasować". W końcu otworzy drzwi do sanktuarium. Biegnij za nim. | |
Skorzystaj z checkpointu (uwaga na pułapkę z kolcami!). Pozbądźcie się razem Arch Licha i ruszajcie dalej. Po dotarciu do magicznego okręgu Zale zacznie odprawiać swe czary. Poczekaj aż skończy. Uciekajcie na zewnątrz. Forteca wybuchnie. Zanim etap się skończy czeka Cię jeszcze niewielka scenka w zamku. Okazuje się, że po raz kolejny będziesz musiał wyruszyć na misję ratunkową :-) Tym razem trzeba będzie odnaleźć porwanę księżniczkę Jasindrę. |